Drugs topic #7

Op Q-base heb ik met mijn stomme kop 1 gram dex weg gewerkt (was niet de bedoeling). Omdat ik aardig wazig was had ik niet in de gaten dat ik blijkbaar snel achter elkaar en veel bijgepakt had. En kwam ik tot de conclusie dat voor half één al bijna een gram weg gewerkt was. Mede omdat ik een kramp voelde opkomen in mijn kuitenl, en ik bang was dat het door zou zetten had ik dus besloten bij te nemen. Alleen was het natuurlijk niet de bedoeling zo veel te nemen maar ik had er niet bij stil gestaan doordat ik niet helemaal 100% helder kon nadenken.

Dat was dus niet zo een prettige ervaring, want werd goed paranoia er van wat ik nog nooit eerdermeegemaakt had. Dit heeft een goede 2 uur geduurt dat ik echt totaal niet meer functioneerde., erna ging ik nog wel erg hard maar was het controleerbaar. In tussentijd schijn ik echt raar rondgelopen te hebben. Niet vaag en energie loos, maar eerder hyper paranoia en beetje paniekerige aanvallen. Wat dus goed schrikken was en erna ook gelijk gestopt ben ermee.

Nu Heb er erna helemaal niks meer gepakt en heb ik om 09:00 uur de volgende ochtend. Dus een dikke 8 uur later 20mg Diazepam (valium) en 40mg Temazepam (inslaper) genomen voor poging tot slapen.

Werd wel erg relaxed als ik uit bed stapte wankelde ik wel aardig maar slapen ging niet. Maar waarschijnlijk door de grote hoeveelheid dex. Spanning viel wel totaal weg
en voelde mij niet meer zo opgefokt.

Nu ga ik een poging wagen met 10mg Diazepam (voor het doorslapen) en 10mg Zolpitartraat (inslaper) hopen dat ik wat slaap kan vatten. Sta niet meer echt strak
door de eerder genomen benzo's maar wel nog steeds aardige pupillen.

Nu weet ik dat dit niet erg goed is om te doen, maar nu vroeg ik mij af, wat zijn de risico's van het gebruik van benzo's. Op internet heb ik gelezen dat ze erg verslavend
zijn. En wat zijn verdere risico's om deze downers te gebruiken om uppers te dempen.

Iemand die hier ervaring mee heeft aangezien ik vrij nieuw ben met benzo's en toch graag wel het een en ander er over wil weten. Alvast bedankt :)
 
Misschien verstandig om wat minder speed te pakken? :D

Ja dat was sowieso de bedoeling :) Was ook echt nooit de bedoeling geweest om zoveel te nemen. En het was ook nog eens echt heel sterk spul.

Maar zoals ik al zij heb ik het op de een of andere manier voor elkaar gekregen om veel te veel te nemen zonder dat het mijn bedoeling was.

Enigste wat ik nodig heb is wat extra energie om het feest door te komen. Hard gaan kan ik van mij zelf wel. Teveel van dat soort zooi verpest je feest alleen maar. Kom voor het feest niet voor het drugs gebruik :D

Maar ik ben verder erg geïnteresseerd in benzo's aangezien ik er nog niet zoveel kennis over heb. Dus ik vroeg mij af of toevallig iemand op dit forum er enige ervaring in heeft :)
 
Ja was sowieso niet de bedoeling zoveel te nemen maar goed. Ga ook wel eens nuchter na feestjes. Maar op zo een lang feest is een beetje extra energie altijd wel fijn. Alleen ik slaap echt slecht dagen erna. Maar vroeg na info er over omdat misschien iemand ervaring er mee heeft. En niet om reacties dat ik maar niks moet pakken :p Maar goed.

Gisteren nadat ik dat bericht neergezet heb 10mg diazepam en 10mg zolpidemtartraat genomen. Merkte eerst niet veel. Tot ik opeens nu net wakker word omdat telefoon ging. Zie ik dat ik letterlijk rechtop in bed zit (heb bed met afstandbediening om leuning te verstellen) met afstand bediening van tv nog bij mijn hand ect.

Blijkbaar ben ik dus in een klap inslaap gevallen. Echt raar kan me niks van herinneren dat ik moe werd. Blijkt dat Diazepam en Zolpidemtartraat ook kruiswerking hebben waardoor het effect dus versterkt kan worden. Maar goed iig geslapen als een roosje alleen wat pijn aan mijn nek aangezien ik rechtop gezeten heb hele nacht haha :p
 
Zegt iemand in een drugsforum dat hij perongelijk te veel heeft gepakt en vraagt om advies, zijn de eerstvolgende 4 reacties dat 'ie minder moet pakken?????|(|(
 
Vroeg hij de week er voor ook al. Pep is gewoon dikke rommel, face it. Lekker spul als je er 2 dagen niet van kan slapen. En dan nog allerlei downers erbij nemen.
Weet je hoeveel mensen daar al kapot aan zijn gegaan.
 
Wat mij eerder verbaasd is dat hij die downers gewoon heeft liggen , die krijg je alleen op docters recept onder speciale omstandigheden.
Zeker in die sterktes
 
Vroeg hij de week er voor ook al. Pep is gewoon dikke rommel, face it. Lekker spul als je er 2 dagen niet van kan slapen. En dan nog allerlei downers erbij nemen.
Weet je hoeveel mensen daar al kapot aan zijn gegaan.

inderdaad.. wat ook al eerder gezegd is:

Haha echt he, eerst teringzooi slikken om vol te spacen en daarna weer aan de teringzooi om van de eerdere teringzooi af te komen. En later maar afvragen waarom ze zo geflipt zijn geworden.

trouwens... waarom neem je niet gewoon de hoeveelheid mee die je wil gaan gebruiken?? dan kun je ook nooit te veel pakken ;)
 
trouwens... waarom neem je niet gewoon de hoeveelheid mee die je wil gaan gebruiken?? dan kun je ook nooit te veel pakken ;)

Tuurlijk wel. Als je een bepaalde hoeveelheid bij je hebt maar je neemt te snel achter elkaar heb je 't al.

Maar moet zeggen dat het mij ook wel wat te ver gaat met al die andere zooi er bij. Dan maar minder gebruiken, of spul waar je wel tegen kunt.
 
Back
Top