Drugs topic #7

over een maand of 1,5 maand een trip doen met een vriendin van me, ze doet dat dan voor het eerst...
mar met een milde 2c-c beginnen denk ik...

hahaha ik ga vanavond dus met dit meisje naar een feestje in deventer waar een maatje van me draait.

ze wil dr na wel een tripje wagen.... nou het moet maar :+

word 2c-c of 2c-i dan....

mischien combi 2c-c/2c-b voor mij :#
 
Dat spul moet ik toch ook eens een x gaan proberen.
Vanavond de laatste paar paarse driehoeken maar eens opmaken.
Dan de rode eekhorns maar eens testen op qbase :W
 
Ligt misschien wel aan mij dan. Maar van die Q-dance word ik altijd flink duf en sloom. Is trouwens de enige waar ik dat bij heb gehad.

Heb ik precies hetzelfde. 3 feesten met die dingen gedaan en dacht dat het aan mezelf lag. Pak een andere pil en nergens last van. Die dingen neem ik dus echt niet meer.

Ik neem altijd voor een festival 400mg pep mee en deed ik gewoon het hele feest daarmee. Nam ik die 1-dancejes was die 400 mg er met 2 uur al doorheen. En zat ik te schooien bij andere omdat ik gewoon zwaar moe ervan werd en wou slapen.
 
Omdat ik tevaak na feesten ga heb ik te veel tollerantie opgebouwd voor ptjes nu. Nu over gestapt op pep wat volgens mij dus echt rotzooi is. Maar het gekke is dat ik altijd nergens last van heb dag erna voel ik me kip lekker en dag zelf ook. Enigste verschrikelijke wat ik er aan vind is dat ik erna niet kan slapen. Iemand tips? Had laast van iemand oxazepam gehad 2 stuks van 10mg maar kan erna nog niet slapen. Het gekke is dat ik me wel redelijk moe voel maar niet tot slaap kan komen.
 
Iemand tips?

0204_1_DI.jpg


Het enige wat je nu aan het proberen bent, is het effect opwekken met een andere stof.

Ik snap dat dit niet het antwoord is wat je zoekt, maar je snapt zelf denk ik ook wel dat je gewoon nog half ligt te spacen. Het voelt voor jou al als nuchter aan, maar dat ben je nog lange niet.
 
Haha ja dat is vaag met pep lijkt net alsof je normaal bent. Maar dat was ik dus idd niet net na Hardcore Italia was ik ff wat thee gaan drinken in de Jesus bus of zo iets haha :p Begint zo gast serieus gesprek tegen me over god :p Dus ik denk ik luister eens aandachtig begint maat van me te lachen. Ik dacht dus dat ik dood normaal tegen die gast aan het praten was, maar deed blijkbaar dus vet vaag en lag nogal rare bekken te trekken. Terwijl het voor mij aanvoelde alsof ik dood normaal deed.
 
Is een verslaving geworden , niet de drugs maar gewoon naar feesten gaan. Ga ook wel vaker zonder iets maar ik heb nu keer tussen pauze van 3 maanden gehouden met ptjes en als ik dan ptje pak word ik lam en vaag ipv energie.
 
Ligt dan aan de pillen, niet aan jezelf. Ik ga zelf ook veel naar feesten, en merk ook wel dat je er gewend aan raakt. Maar het werkt altijd. Tijdje terug 7 weken achter elkaar naar feesten geweest, bij de laatste paar merk je wel dat je iets meer nodig hebt, maar verder nergens last van.
 
Heb nog altijd Fastforwards nog steeds dezelfde, en daar ging ik vroeger wel goed op. Echt heel raar opeens is dat een keer omgeslagen dat ik in plaats van energiek gewoon
aardig lam werd en knetter vaag.


En voor dat gebeurt was werden de periodes dat ik goed ging (aantal uur) ook steeds korter en werd ik steeds eerder moe/lam.
 
dikke trip gehad met die vriendin van me :+

32mg 2c-c en later nog 10mg 2c-i gepakt.
voor het eerst een combi van 2 soorten 2c's gedaan maar het was dik geslaagd :#

[edit]

het is trouwens met zo'n trip een aanrader om een schaal met verschilend fruit neer te zetten.
super lekker dan!
 
Last edited:
Pff dit heb ik dus nog nooit meegemaakt. Gisteren op Hardcore Italia wat pep gehad en kan dan meestal voor x aantal uur niet slapen. Maar op dit moment heb ik dus gewoon nog extreem grote pupillen en nog steeds trekjes in mijn kaak :o Hoe is dat mogelijk dat het zo lang blijft doorwerken?
 
Ligt dan aan de pillen, niet aan jezelf. Ik ga zelf ook veel naar feesten, en merk ook wel dat je er gewend aan raakt. Maar het werkt altijd. Tijdje terug 7 weken achter elkaar naar feesten geweest, bij de laatste paar merk je wel dat je iets meer nodig hebt, maar verder nergens last van.

Word je daar niet zat van joh, 7 weken achter elkaar :P
 
Pff dit heb ik dus nog nooit meegemaakt. Gisteren op Hardcore Italia wat pep gehad en kan dan meestal voor x aantal uur niet slapen. Maar op dit moment heb ik dus gewoon nog extreem grote pupillen en nog steeds trekjes in mijn kaak :o Hoe is dat mogelijk dat het zo lang blijft doorwerken?

Ik lig wel eens 2 nachten wakker van pep...
 
Ja ik begin het nu niet meer zo fijn te vinden. Sinds zaterdag ochtend zit ik nu al wakker. Heel raar gevoel ben lichamelijk doodmoe maar val niet in slaap. Normaal nooit zo veel last van :o
 
ik had van iemand nog 2 oxazepam en heb die met 2 volle glazen jagermeister opgedronken dat zou het effect moeten versterken. Werd wel echt suf en ontspannen maar echt in slaap vallen lukt niet. Heb al keer of 3 a 4 keer eerder op feest pep gehad maar was ik vaker niet langer dan 1 nacht wakker. Na dit voorval heb ik een stuk minder zin om het weer te pakken op een feest :p
 
Back
Top