Drugs Topic #6

Status
Not open for further replies.
Edit: van die q-dance had maatje van me 2 verschillende kleurtjes, oranje en iets meer rozere, die oranje waren volgens mij beter, welke heb jij?

Lijken hier nog het meest op.

Zijn niet zo donker van kleur dus en niet roze ofzo. Ik heb die van 5mm hoogte iig, niet die van 4.

Vind het wel bizar trouwens. Ongeveer twee jaar terug was er nauwelijks aan fatsoenlijke P'tjes te komen dus iedereen om me heen overgestapt op kristallen.
Als je dan nu die bommen richting de 200mg ziet, bizar. Heb gelijk maar wat boompjes voor slechte tijden ingekocht. Veel beter zal het niet worden voorlopig verwacht ik. :p

Neem aan dat het wel een tijdje houdbaar is btw? :)
 
zaterdag maar eens die paarse eekhoorns testen :#
Mensen die toevallig weten of er honden staan bij masters?
 
Honden staan er op elk feest :p meestal hebben ze een blauw pak aan met gouden blngbling er voor op.

of zwart met op de linkerborst een V van vuile hond.

heb sinds thunderdome een hekel aan die gasten :p
 
zijn geen drugshonden, die staan echt bijna nooit op feesten.
en staan er echt zeker niet op elk feest.

tot nu toe maar 1 keer echt drugshonden gezien, en dat was op nightmare outdoor 2007 geloof ik.
toen kamde ze auto's uit die het parkeer terrein op reden.

voor de rest zijn het bijna alleen maar beveiligings/politie honden. die reageren alleen als je nerveus gaat lopen doen.
 
Masters staan geen honden!
Ik weet niet of ik er bij ben, heb vocht in de knie dus das niet zo handig dan :(! Verdomme man had wel zin in een party gehad..
 
vocht in je knie is altijd klote , hoop voor je dat het voor masters weg is :)
Ik heb er iig flink zin in , zal ongetwijfeld wel weer enkel forum members tegen eht lijf lopen die ook gaan :W
 
industrial zaal is altijd wel te doen @ MOH :)

de rest van het feest boeit me echt niet, maar vorig jaar echt zwaar genoten @ industrial zaal!
 
Komende zaterdag Time Warp Mannheim, 19 uur knallen. Dus ook maar even wat paarse driehoeken ingeslagen. Heb ze al weggebracht voor de test, maar zal de uitslag pas na het weekend krijgen, maar heb gelukkig al van vrienden gehoord dat ze goed gaan. En anders nog een stel fast forwards liggen, waarvan ik zeker weet dat ze goed gaan.
 
Nee ben wat serieuzer geworden, ga niet meer zo vaak op stap en na feesten en drugsgebruik is ook ernstig afgenomen. Misschien dat het ook aan het vrouwtje ligt. Maar als ik nu na feestje ga, dan doe ik het ook gewoon goed. Dus de volle 19 uur moeten er aan geloven en er is natuurlijk ook nog een afterparty. Eens kijken of we het persoonlijke partyrecord van 25 uur non-stop kan verbeteren. Gaat natuurlijk niet lukken zonder wat de knetterpep, dus die is ook al in huis. Verder nog paar gram keta voor de after en wat ghb voor als er weer moet worden geslapen. Denk dat ik me dus wel ga amuseren. Maar dat mag ook wel me vorige feestje is alweer een tijdje geleden :+
 
Dan moet je de timetable er ook even bijpakken, Ritchie Hawtin staat op 8:00 tot 14:00 ;) Officiële eindtijd is idd 12:00 maar ze gaan altijd nog een paar uurtjes door. Daarna heb je nog de parkplatzrave op de parkeerplaats, dus je kunt het zolang maken als je zelf wil. Volhouden lukt me altijd wel, maar er nog zin in hebben is vaak het lastigst. Maar dat gaat helemaal goed komen, want ik ga met een fijne groep doorhalers.
 
Alleen op Thunderdome gingen opeens de lichten aan en was het afgelopen, had toen nog wel wat uurtjes door kunnen gassen. Maar meestal zit ik al eerder af te tellen hoor:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top