Drugs Topic #6

Status
Not open for further replies.
Is best heftig, twee van die Limburgers komen uit Margraten. Dat is de gemeente waar mijn dorp ook onder valt. Kende ze vaag van toen ik nog weleens na hardcore en hardstyle feesten ging.
Onze groep gaat gelukkig wat beter met drugs om :+ en laat alles altijd testen. Plus dat wij het altijd uit betrouwbare bronnen krijgen, maar dit zegt natuurlijk niet altijd wat.
 
Hmz, moet zeggen dat ik mijn Q's en bruine bomen ook niet heb laten testen.
Maarja die staan dan ook uitgebreid op voornoemde site.

En dan maar hopen dat niet een of andere sicko die dingen na gaat maken met PMMA. Laten jullie altijd testen dan?
 
Mja ik was een beetje uit de "scene" dus moest ff zoeken naar goed contactje weer.

Wel hoop mensen om me heen die wel weer eens "net als vroeger" wilden maar niemand meer met verse contacten. :) Ik word oud blijkbaar. :p
 
Hmz, moet zeggen dat ik mijn Q's en bruine bomen ook niet heb laten testen.
Maarja die staan dan ook uitgebreid op voornoemde site.

En dan maar hopen dat niet een of andere sicko die dingen na gaat maken met PMMA. Laten jullie altijd testen dan?
Zolang het inderdaad de bekende pillen zijn hoef je ze, naar mijns inziens, niet te testen.
Als er iemand zo gek is om ze na te maken met rommel erin komt dat ook meteen naar buiten en lees je dat ook op elk forum.
Heb zelf wel eens pillen gehad die niet op pillreports stonden en ik ook niet getest had. Niet echt slim natuurlijk, maar achteraf bleken het wel goede te zijn...
 
Zolang het inderdaad de bekende pillen zijn hoef je ze, naar mijns inziens, niet te testen.
Als er iemand zo gek is om ze na te maken met rommel erin komt dat ook meteen naar buiten en lees je dat ook op elk forum.
Heb zelf wel eens pillen gehad die niet op pillreports stonden en ik ook niet getest had. Niet echt slim natuurlijk, maar achteraf bleken het wel goede te zijn...

Beetje jammer als jij de eerste moet zijn om erachter te komen dat net die pillen namaak zijn met rommel. ;)

Als je die shit wil gebruiken, laat het dan sowieso testen zou ik zeggen. Buitenkant kan precies hetzelfde zijn maar de inside....
 
Ik heb een paar van die PMMA pillen nu thuis liggen, zijn witte maltezer kruisjes en witte pentagrammen/sterren, voor in de verzameling. Zien er idd gewoon normaal uit, alleen ze brokkelen wel als de malle. Maar dit zal wel aan de drukker liggen.
Best maf dat eigenlijk, dat als ik dit slik, ik een paar uur later dood ben :+
 
Ja en het schijnt ook vooral gevaarlijk te zijn wanneer je het combineert, dus met alc, ghb enz... DeJongh zal dus een paar uur later dood zijn ja :+
 
Voor vanmiddag / vanavond eekhoorntjes geregeld :W

// @ Cor, ik ook op sommige feesten / afters.... Sjors ook :(
:p
 
Gele kamelen en een bruine boom om te testen.. Zo dik heb ik ze nog niet eerder gezien iig.. Moest 200+ zijn dus ik ben benieuwd.
 
PMMA is trouwens ook gewoon een drug, te vergelijken met MDMA. Even voor de duidelijkheid.
Gemiddelde dosis is 100mg. Maar omdat het zo laat opkomt pakken mensen al snel (te veel) bij. En daardoor stijgt de lichaamstemperatuur te snel in korte tijd, en de rest is bekend denk ik.
Dus als je gewoon weet waar je mee bezig bent kan PMMA ook gewoon leuk zijn:D

Verder doe ik sowieso geen pillen meer, dus @Vassago: Ik zal iig niet de eerste zijn die 'nep' pillen naar binnen werkt:+
 
PMMA is trouwens ook gewoon een drug, te vergelijken met MDMA. Even voor de duidelijkheid.
Gemiddelde dosis is 100mg. Maar omdat het zo laat opkomt pakken mensen al snel (te veel) bij. En daardoor stijgt de lichaamstemperatuur te snel in korte tijd, en de rest is bekend denk ik.
Dus als je gewoon weet waar je mee bezig bent kan PMMA ook gewoon leuk zijn:D

Verder doe ik sowieso geen pillen meer, dus @Vassago: Ik zal iig niet de eerste zijn die 'nep' pillen naar binnen werkt:+

ik zou gewoon lekker niet aan die teringbende beginnen.

xtc hoort gewoon mdma in en niet 1 of ander schijt stofje.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top