Drugs Topic #6

Status
Not open for further replies.
Bij tactus ( de grootste verslavingszorg instelling van het oosten ) hier komen elke week weer nieuwe veslaafde ghb'ers binnen.. Word een steeds groter probleem, is ook moeilijk te behandelen..

ik vind het ook mooi spul maar moet je mij niet geven op een party zelf, ik kan er ook aardig hyper van worden overigens!
Gh + keta = niet weten wat je over komt!!! Overigens al weer lang geleden dat ik shit heb gehad, bevalt opzich wel goed een tijdje rustig aan doen :)!
 
Ja weet ik zo net nog niet, vanaf me 1e feest is het al gekkehuis eigenlijk dus weet niet of dat bij mij zo op invloed is :p..
 
Zaterdag Krijg ik paarse eekhoorntjes iemand hier al ervaring mee?
Zullen wel goeie zijn omdat ik ze altijd bij de zelfde kerel haal :#
 
hier had iemand toch een oranje Q of power button naar een test centrum gebracht.
al een uitslag?

andere nog ervaring met die dingen? heb er best wel wat gekocht.
 
hier had iemand toch een oranje Q of power button naar een test centrum gebracht.
al een uitslag?

andere nog ervaring met die dingen? heb er best wel wat gekocht.

Staan er wel een aantal op pillreports.com heh...

Zo rond 160mg dacht ik uit mijn hoofd. Vind het zelf wel behoorlijke knallers. :)
 
Ja geen idee welke batch ik heb. Kreeg er geen productspecificatie en warrantyform bij. :( Maar volgens mij zaten ze allemaal rond de 150 iig wel.

Maar ik heb iig geen enkele crossed breakline en de grotere versie iig.
 
truffels is echt dol :p

uiteindelijk de zelfde werkende stof als paddo's.
2 maten van me hebben eens 3 kwartier samen op een wc gezeten om daar een rond te kijken met paddo's op :+

vind het maar chaotisch...
 
Haha dat spul moet je ook echt liggen, heb je daarna nog iets gegeten/gedronken?
Jep, heb gewoon nog een broodje gegeten en later nog friet en de hele mikmak. Ging gewoon en smaakte niet slecht ofso?

truffels is echt dol :p

uiteindelijk de zelfde werkende stof als paddo's.
2 maten van me hebben eens 3 kwartier samen op een wc gezeten om daar een rond te kijken met paddo's op :+
Een maat die mee dee ging dus ook in het donker op de wc staan, hij zag de gekste dingen voorbij komen. Ik werd alleen misselijk want in het donker ging ik alleen maar over de kop:D
Was wel echt goed vaag iig-:-

Zaterdag op Masters weer aan de pep en op de after voor het eerst (nu wel echt als het goed is) ketamine proberenO-)
 
heb opzich ook wel leuke dingen meegemaakt op paddo's en truffels. maar blijft echt te chaotisch.

2c'tjes zijn gewoon master.

en wil dan nog een 2-Ac0-DMT proberen, dat is al het goede van paddo's.
minder duister zeg maar en geen/minder bodyload, ben wel benieuwt naar dat goedje.
 
Hier ook wat bruine bomen geritseld.

Ben erg benieuwd na de verhalen moet ik zeggen. Vond die Q-dance al erg goed t.o.v. ander spul maar dit is dus nog beter?
 
Doe je goed, had je er iets van thee van gezet dan oid? Als ik die dingen rauw had opgebikt kreeg ik echt niks meer door me strot, seven up en andere zoete zut smaakte me een partij smerig :r

Pep ben ik al tijdje vanaf, ook niet meer van plan om te gaan halen want merk echt goed dat de drang naar die rommel er nog steeds is. Nog een paar eekhoorntjes over voor masters op zaterdag, die gaan we maar eens eventjes opeten :!
Heb gewoon die 'brokjes' 1 voor 1 in m'n mond gestopt, goed kauwen en na 2 minuten pas doorgeslikt, was 1 grote waterige pap8P
Nergens last van gehad. Vond de smaak van de truffels zelf ook niet vies ofso.

Drang naar pep heb ik sowieso niet, gebruik het alleen op feesten (eens per maand) terwijl ik het altijd binnen handbereik heb.
 
heb opzich ook wel leuke dingen meegemaakt op paddo's en truffels. maar blijft echt te chaotisch.

2c'tjes zijn gewoon master.

en wil dan nog een 2-Ac0-DMT proberen, dat is al het goede van paddo's.
minder duister zeg maar en geen/minder bodyload, ben wel benieuwt naar dat goedje.

Over 1½ week heb ik mn ayahuasca weekendje gepland. Op 2 verschillende dagen gaan we het doen, dus 2 keer goed wazig worden en tot nieuwe inzichten komen.
Ben echt heel erg benieuwd tot welke nieuwe inzichten ik zal komen.
 
Hier ook wat bruine bomen geritseld.

Ben erg benieuwd na de verhalen moet ik zeggen. Vond die Q-dance al erg goed t.o.v. ander spul maar dit is dus nog beter?


Bruine bomen zijn idd erg goed te doen :)
En inderdaad gewoon halve per keer en je hebt een goeie avond/ nacht:#

Ging er bij euphoria ook aardig hard op +pippi+
 
Over 1½ week heb ik mn ayahuasca weekendje gepland. Op 2 verschillende dagen gaan we het doen, dus 2 keer goed wazig worden en tot nieuwe inzichten komen.
Ben echt heel erg benieuwd tot welke nieuwe inzichten ik zal komen.

ben ook benieuwd. zet je bevindingen tegen die tijd maar neer dan :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top