Drugs Topic #6

Status
Not open for further replies.
Jongen dood na fatale xtc
HEERLEN - Een gevaarlijke xtc-variant is een jongen in Zuid-Limburg fataal geworden.*

Hoewel er bij zijn dood vorige week meerdere verdovende middelen in het spel waren, is de stof PMMA de vermoedelijke doodsoorzaak, zo zegt zorginstelling Mondriaan tegen L1.

In Limburg is xtc in omloop die PMMA bevat in plaats van het gebruikelijke MDMA. Het veel sterkere PMMA kan bij hoge doseringen of in combinatie met andere drugs of alcohol dodelijk zijn. Omdat PMMA later begint te werken dan het gebruikelijke MDMA, zijn xtc-gebruikers geneigd eerder een tweede dosis te nemen, met alle risico’s van dien.

De zorginstelling Mondriaan en het Trimbos-instituut hebben naar aanleiding van de dood van de jongen het uitgaanspubliek in Sittard-Geleen gewaarschuwd voor de gevaarlijke variant van de drug.



*zucht*
 
jup, dat is waar de media en de staat/regering goed in zijn.

mensen die een leek zijn kwa drugs of er niks mee te maken hebben gaan er alleen maar
slechter tegenaan kijken.
terwijl het gewoon de schuld van de gebruiker blijft in mijn ogen.

zelf eens mcpp pillen gehad. 4 dagen flink ziek van geweest, eigen schuld.
weet nu wel beter...
 
Njah, XTC wordt toch vooral gezien als een pil. De jongen had t wss ook als XTC gekocht niet wetende wat er in werkelijkheid in zat.
Een goede naam zal t iig nooit krijgen in de media.

@ Evolution,
Zelf ook wel een mcpp pillen gehad, deed helemaal niks met me. Geen space en ook geen bijwerkingen.
Die 2ci ligt hier trouwens nog steeds te wachten op een avondje. misschien eens na me tentamens volgende week.
 
Njah, XTC wordt toch vooral gezien als een pil. De jongen had t wss ook als XTC gekocht niet wetende wat er in werkelijkheid in zat.
Een goede naam zal t iig nooit krijgen in de media.

klopt helemaal, hou je toch.

@ Evolution,
Zelf ook wel een mcpp pillen gehad, deed helemaal niks met me. Geen space en ook geen bijwerkingen.

nou ik wel, overgeven, alles bewoog, hele tijd had ik het warm en dan weer koud.
brrrr krijg de kriebels als ik er aan terug denk.
is voor mij echt puur vergif ook.

Die 2ci ligt hier trouwens nog steeds te wachten op een avondje. misschien eens na me tentamens volgende week.

zou eens tijd worden :#
 
Een maat van mij is een tijdje geleden opgenomen met een dikke psychose iig, pff.... Net zo raar hoe die gast aan het doen was, wss een combinatie van VEEEL blowen, stress van allerlei dingen en laatste tijd nog een beetje andere zooi er bij..

Gaat nu gelukkig al een stuk beter met hem, al heb ik hem zelf alleen nog maar via de sms gesproken omdat hij het wss nog geen bezoek aan kan..
 
Hoe zit het eigenlijk met sos? Hoe schadelijk is dat?

Met snoep weet ik dat als je het om de 3 maand doet en veel vitamines etc erbij neemt t wel mee valt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top