Drugs Topic #6

Status
Not open for further replies.
GHB is op het moment kwa verslavingspotentie denk ik wel hoger dan gemideld.

als ik zie hoeveel bekende ervoor in een kliniek hebben gezeten/zitten.
ik vind het troep, en ik hoef het niet.
 
Denk dat dat ook wel te maken heeft met wat voor soort lui je omgaat.
Tussen mijn "bekendes" is er bijvoorbeeld niemand voor GHB gegaan, wel coke bijvoorbeeld.
 
nou ik ben niet echt met die mensen om gegaan verder. hou niet van mensen die "te" veel drugs gebruiken.
zitten er een paar bij die gewoon om de 2 uur vanzelf wakker werden op een buisje G te nakken. lekker trillen en zweten enzo.

maar coke is ook niet een altijd lekkere drug. mensen worden er zelfingenomen van en hebberig.
dan praat ik over dagelijks of wekelijks gebruik.

doe het zelf ook nog weleens, maar dan echt nog maar iets van 1x in de 3 maanden.
heb er niet echt zoveel behoefte meer aan gelukkig.
 
Nja same here. Vaste vriendengroep zijn grotendeels bierdrinkers..
De gene die drugs doen zijn vooral personen die zo nu en dan een snoepje pakken..
Deden er wel coke. Maar de ene loopt nu met sondevoeding en de andere heeft een dubbele schedelbasisfractuur
dus die mogen/kunnen het beide niet :+
 
Heeft natuurlijk ook te maken met maatschappelijke acceptatie en de mate waarin het in een illegaal circuit verhandeld zal worden als het verboden wordt. Kijk naar de gevolgen van de drooglegging in Amerika op het illegaal stoken en verhandelen van alcohol.
 
paddo's is toch kut.

ben niet zo'n trip mannetje :# :+

Het gaat even om het idee, de acceptatie van de middelen en vooral de kennis die er is en ervoor beschikbaar wordt gemaakt aan de maatschappij en vooral de manier waarop de informatie wordt gegeven.
 
Dat is minder plant.. lijkt me verschrikkelijk.

http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/340001001.pdf

Pagina 21 :)

Lul..... Nu heb ik dat hele ding gelezen:p

GHB is op het moment kwa verslavingspotentie denk ik wel hoger dan gemideld.

als ik zie hoeveel bekende ervoor in een kliniek hebben gezeten/zitten.
ik vind het troep, en ik hoef het niet.

Kan het best begrijpen dat mensen er verslaafd aan raken. Het gevoel is zo chill en zoveel lekkerder dan een pil of wat dan ook.

Maar ik moet er niet aan denken om telkens dat gevoel te hebben. Nog nooit op een feest zelf gedaan eigenlijk. Ben wel benieuwd ernaar hoe dat zou zijn. Maar hou het wel mooi voor afters.

Vreemde is wel dat ik van ghb ontzettend hyper actief wordt.
 
Kan het best begrijpen dat mensen er verslaafd aan raken. Het gevoel is zo chill en zoveel lekkerder dan een pil of wat dan ook.

Maar ik moet er niet aan denken om telkens dat gevoel te hebben. Nog nooit op een feest zelf gedaan eigenlijk. Ben wel benieuwd ernaar hoe dat zou zijn. Maar hou het wel mooi voor afters.

Vreemde is wel dat ik van ghb ontzettend hyper actief wordt.

vind het gevoel van een pilletje echt wel beter :)
weet niet zo goed wat ik van ghb moet vinden, het is icm met een pilletje weleens leuk maar nou niet echt dat je zegt geweldig.

Hyper? Tis toch gvd verdovingsmiddel voor olifanten? :D

nee, ghb = ghb en niks anders

gedistileerd water, gbl & natrium
 
Ketamine word nog steeds (veelal) voor kinderen en ouderen gebruikt als verdoving omdat het de ademhaling niet/nauwelijks onderdrukt. Van een collega weet ik dat het gebruikt werd bij kinderen met brandwonden, kinderen waren bij maar voelden niks.
 
Ja maar dat is denk ik een iets te hoge dosis voor recreatief gebruik? :+

@Sjors, heb jij ook eens wat geleerd :P
 
Nouja, net hoeveel je dr van gebruikt heh. :)

Maar @ GHB en verslavingen. Ik vind dat nog best bizar. Heb het een jaartje of 8/9 geleden ook een tijdje regelmatig gebruikt en toen was er dus nog niets bekend over dat het verslavend was ofzo heh.

Heb het nu al jaren niet meer gedaan eigenlijk. Maar het ligt wel heel erg aan de mensen waar je mee om gaat idd. Want wij gingen gewoon uit op "Golaatjes" :rolleyes: en geen alcohol dus. Maarja het valt toch moeilijk te verklaren als je redelijk van de kaart bent en je drinkt toch de hele avond cola...

Ben trouwens nog steeds op zoek naar een goed alternatief voor ephedra. Pep is gelijk zo extreem. Heb wel een site gevonden die het verkopen en verzenden van binnen de EU maar geen idee hoe betrouwbaar dat is.

Niemand een tip?
 
GHB heeft de laatste jaren ook wel een behoorlijke opmars gemaakt. daarom is er ook meer over bekend nu.

ephedra ken ik niet... dus kan je er niks over vertellen :P
 
Nouja, tot 2006 was het gewoon legaal. Zat ook in stackers, alhoewel ik daar niet echt fan van was. Die rommel die ze erbij deden was alleen maar kut.

Maar het effect is beetje een energierush en speedy effect compleet met tintelingen op hoofdhuid enzo. :) Verder ben je dus gewoon scherp en wordt je er niet waus van ofzo. Ideale combo met alcohol, want je springt hoger dan doorgesnoven pep-gasten, wel vd kaart door de alcohol, maar niet de hele week vertieft en 3 dagen geen slaap. :)

Maarja, nu dus ook verboden en te weinig markt voor kennelijk. Kocht het tot paar jaar terug nog wel onder de toonbank bij een smartshop, maar die hebben nu ook niet meer. :(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top