Drugs Topic #6

Status
Not open for further replies.
Ik zat er net nog ff over te lezen. Maar op diverse sites staat: "PMMA als zodanig is geen markt voor."
En er staat in die nieuwsberichten ook dat die doden zijn gevallen door o.a. een hoge dosis MDMA (wel in combi met PMMA).
Maar wat is de toxische dosis van MDMA dan?

Kan me op zich wel voorstellen dat je niet in 1 keer 2 bruine bomen weg moet tikken. :)
Maarja, maat van me tikte op nye ook ineens 2 tegelijk weg (roze dollars) zonder dat ie wist hoe sterk of wat. Maargoed dat ze niet zo sterk bleken. :)
 
Ik zat er net nog ff over te lezen. Maar op diverse sites staat: "PMMA als zodanig is geen markt voor."
En er staat in die nieuwsberichten ook dat die doden zijn gevallen door o.a. een hoge dosis MDMA (wel in combi met PMMA).
Maar wat is de toxische dosis van MDMA dan?

Kan me op zich wel voorstellen dat je niet in 1 keer 2 bruine bomen weg moet tikken. :)
Maarja, maat van me tikte op nye ook ineens 2 tegelijk weg (roze dollars) zonder dat ie wist hoe sterk of wat. Maargoed dat ze niet zo sterk bleken. :)

voordat jij doodgaat aan een overdosis mdma mag je wel heel veel wegwerken.
dan praat ik over zo'n 97mg per kg van je lichaamsgewicht.

dus weeg je zon 75kg dan moet je zo'n 7,2 gram wegwerken :+

succes....
 
Dat het giftig is?
Denk toch dat je wel eerder dood bent aan oververhitting, razende hartslag oid?
 
Ik kwam vanmiddag ook pas weer voor het avondeten thuis vanaf Masters:eek: Smiddags wel ff allemaal naar bed gegaan.
De rest zit er nog steeds, maar ik had gezegd dat ik thuis zou eten;(

Voor het eerst ketamine en poppers:)D) gedaan. Ketamine is wel echt vaag spul8PVan die poppers ging mijn hart zo tekeer dat ik dat de volgende keer maar laat staan denk ik;)
 
lachgas heb ik ook eens teveel van geinhaleerd, viel bijna om man :+

zit wel te denken om langzaam aan maar een keer te gaan kappen met alles.
heb nog weinig zin in dat vercrackte gedoe.

enige wat nog wel blijft zijn de tripjes, daar word je niet verrot van :#
 
Gister ook eens een ballonetje lachgas volgeladen, apart spul, alleen volgens mij wel achterlijk slecht voor je hersenen.

nogal ja, deel van het effect van lachgas komt door zuurstoftekort in je hersenen meen ik. avondje lachgas staat ook garant voor een flinke koppijn de volgende dag...
 
Lachgas vind ik ook wel mooi. Heb dr al heel wat van die Makro-dozen doorheen gedraaid met vrienden. :)

Maar je moet wel eerst goed je longen helemaal leeg maken. Daarna hele ballon inademen, adem vasthouden en als je ademneigingen krijgt gewoon in die ballon in en uit ademen.

Je moet wel muziek aanzetten trouwens, dat is het vetst. Dan is het net of er zo'n reverb-effect inkomt. En ik heb altijd het gevoel dat iedereen om me heen aan het lachen is en dat werkt dan aanstekelijk zodat ik ook begin te lachen.
 
Zo, net 1min thuis vanuit Timewarp DE. Hoef verder niet veel toe te lichten dan denk ik:p
Ik heb hem ook overleefd en moet zeggen dat ik sinds gister ook weer helemaal 100% ben. Lekker staan knallen op de groene eekhoorntjes, paarse tripodjes en knetterpep. Maar moet toch zeggen dat ik een beetje klaar ben met die zware pillen. Heb toch weer staan hallucineren als een gek en ben daarna nog de halve week behoorlijk schizo geweest.
Heb mijn portie weer gehad voor de komende maanden en de pep heb ik ook afgeschreven. Heb wel nog even partijtje blauwe Albert Heijntjes gehaald, die zijn ten minste niet zo zwaar.
Keta blijft overigens machtig mooi spul, heb weer lekker zitten spacen in de zon op de parkeerplaats voor ons hotel.
 
Iemand informatie of een goede link wat betreft serotonine tekort en je slaap?
Heb laatste tijd steeds vaker dat ik een soort niet wakker kan worden uit me droom/slaap.
Ik word wakker maar kan me lichaam alleen niet bewegen.
Moet echt me best doen om dan weer te kunnen gaan bewegen..
 
Heb ik ook regelmatig, ook soms wel eens een soort schokjes in mn hoofd.

Je kan herstel versnellen door HTP-5 te nemen, en anders duurt het ongeveer een weekje voor je er vanaf bent :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top