Drugs Topic #6

Status
Not open for further replies.
En paar weken terug las ik weer dat het niet schadelijk was. Elke week is er wel weer een nieuw onderzoek.

Klopt, had ik ook gezien.

Is maar net hoe je het gebruikt en hoeveel/vaak. Enz enz
Afentoe keer is lang niet zo erg als jezelf helemaal lam zuipen.
 
Afgelopen vrijdag en zaterdag heb ik Ayahuasca genomen. Heb er niks over geschreven, was ik ook echt niet in staat toe. Het is echt bizar spul, het ene moment ga je helemaal op in het moment waarmee je bezig bent en het andere moment ben je zo helder als normaal, maar wel met vage gedachten!

Met dit spul ben je ontzettend veel met jezelf bezig, het is dus voor iedereen en altijd anders. Verder is het eigenlijk onbeschrijflijk hoe ik het heb meegemaakt. Echt nieuwe inzichten heb ik niet verkregen, maar wel het besef dat het hele fucking universum maar gewoon bestaat uit 1 gigantisch, onvoorstelbaar groot proces bestaat waar we allemaal minuscuul onderdeel van zijn en tegelijkertijd een gigantische invloed op uit kunnen oefenen, voorzover ons waarnemingsvermogen reikt. Wat het betekent is dat alle moleculen altijd veranderen van structuur en altijd zo zal zijn. Klinkt misschien raar, maar dat was iig mijn besef.
 
Afgelopen vrijdag en zaterdag heb ik Ayahuasca genomen. Heb er niks over geschreven, was ik ook echt niet in staat toe. Het is echt bizar spul, het ene moment ga je helemaal op in het moment waarmee je bezig bent en het andere moment ben je zo helder als normaal, maar wel met vage gedachten!

Met dit spul ben je ontzettend veel met jezelf bezig, het is dus voor iedereen en altijd anders. Verder is het eigenlijk onbeschrijflijk hoe ik het heb meegemaakt. Echt nieuwe inzichten heb ik niet verkregen, maar wel het besef dat het hele fucking universum maar gewoon bestaat uit 1 gigantisch, onvoorstelbaar groot proces bestaat waar we allemaal minuscuul onderdeel van zijn en tegelijkertijd een gigantische invloed op uit kunnen oefenen, voorzover ons waarnemingsvermogen reikt. Wat het betekent is dat alle moleculen altijd veranderen van structuur en altijd zo zal zijn. Klinkt misschien raar, maar dat was iig mijn besef.

Klinkt toch wel een beetje als dat plankton-verhaal van die vriend van me. :D

Hier trouwens toch maar bruine boom laten testen voor zekerheid. Was tot mijn verbazing niet bekend dus op laten sturen.

Net results binnen:
185mg. Spreiding 167-202 en 100% zuiver. :)
 
Afgelopen vrijdag en zaterdag heb ik Ayahuasca genomen. Heb er niks over geschreven, was ik ook echt niet in staat toe. Het is echt bizar spul, het ene moment ga je helemaal op in het moment waarmee je bezig bent en het andere moment ben je zo helder als normaal, maar wel met vage gedachten!

Met dit spul ben je ontzettend veel met jezelf bezig, het is dus voor iedereen en altijd anders. Verder is het eigenlijk onbeschrijflijk hoe ik het heb meegemaakt. Echt nieuwe inzichten heb ik niet verkregen, maar wel het besef dat het hele fucking universum maar gewoon bestaat uit 1 gigantisch, onvoorstelbaar groot proces bestaat waar we allemaal minuscuul onderdeel van zijn en tegelijkertijd een gigantische invloed op uit kunnen oefenen, voorzover ons waarnemingsvermogen reikt. Wat het betekent is dat alle moleculen altijd veranderen van structuur en altijd zo zal zijn. Klinkt misschien raar, maar dat was iig mijn besef.

appart, maar klinkt wel nice.
of het echt wat voor mij zou zijn weet ik zo net niet.

2c's zijn wat minder ingewikkeld. onderhand wel maar eens een bestellinkje doen voor de
2-Ac0-DMT denk ik.
 
Zo, mijn eekhoorntjes zijn binnen :# Ik kan weer een tijd vooruit :W

Alhoewel ik ook nog wel een aantal FF heb liggen :7
 
Ga jij ook naar Loudness ja? :W

Ja een vriendin van mij is jarig die dag en wou graag dat ik erbij was, dus zodoende.

Wordt nog trouwens wat dat weekend. Want we hebben eerst loudness en dag erna moet vriend van mij draaien op bass academy. En aangezien niemand van ons kan slapen na een feest(door bepaalde toedoen). Wordt dat een behoorlijk lang waus weekend:X
 
Ja een vriendin van mij is jarig die dag en wou graag dat ik erbij was, dus zodoende.

Wordt nog trouwens wat dat weekend. Want we hebben eerst loudness en dag erna moet vriend van mij draaien op bass academy. En aangezien niemand van ons kan slapen na een feest(door bepaalde toedoen). Wordt dat een behoorlijk lang waus weekend:X

Oke nice, ff meeten :P
 
Nee.





:+

Alhoewel ik de avond voor Loudness ook nog naar een feestje ga, en daarbij was 't wel de bedoeling nuchter te blijven :P
 
Ach veel rommel naar binnen werken en dan zeiken over een pilletje diazepam :P.. Zelf nooit gedaan maar hoor van bekenden dat het echt een uitkomst kan zijn!
 
Ach veel rommel naar binnen werken en dan zeiken over een pilletje diazepam :P.. Zelf nooit gedaan maar hoor van bekenden dat het echt een uitkomst kan zijn!

Iets meer je erin verdiepen cor. Ik ben wel de laatste die iets naar binnen gooit omdat andere het leuk vinden. En ik verdiep me altijd best wel in alle verschillende soorten drugs. En per week lees ik wel flink wat uren over drugs. Ik durf ook wel te zeggen dat ik iemand advies kan geven erover.

Daarom doe ik geen slaappillen na drugs. Net zoals dat ik geen htp5 of dergelijke gebruik.

Toch vind ik dat teveel mensen iets nemen wat ze niet kennen zonder ook maar iets erover gelezen te hebben. Mensen uit mijn vriendengroep ook. En ondanks dat ik vaak erop attendeer niet luisteren en dan fout gaan ergens op, blijft dan hun eigen schuld.

Misschien dat ik daardoor nog nooit fout of out ben gegaan door drugs. Dat mensen fout gaan is ook omdat ze er niet over lezen en maar gewoon doen. Ik heb ook altijd het gevoel dat als je weet wat je te wachten staat, dat je je daartoe kan zetten. En zo minder snel out gaat.

Net zoals mensen die trip middelen gebruiken en dan slecht erop gaan. Als je weet wat er kan gebeuren. Kan je daarop anticiperen. Ik heb ook wel eens gehad dat ik het gevoel bij trips had van wtf gebeurt er. Maar erover na te denken wat je hebt gelezen kan je het in goeden banen lijden waardoor je toch plezier eruit kan halen.
 
Nou 20mg tamezepam op een maandagavond doet mij helemaal bijkomen hoor. Maar een maandag is toch wat later als direct na een feest.

Na loudness dus gewoon afteren bij mij Sjorsje, met jarige Hester (neem aan dat je die bedoeld, die is donderdag jarig zie ik :+)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top