DR Tuning

jeroenbo

Well-Known Member
Ik heb me vandaag een Dr 70cc gekocht en ik ben van plan om hem in de toekomst te laten tunen. Nu is mijn vraag: Moet ik hem opnieuw inrijden als ik hem heb laten tunen??Want ik wil hem als het effe kan gewoon ongetuned inrijden.

Kan iemand me ook misschien het adres IS of JS geven( email is ook goed).

Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Nee als je hem hebt laten tunen hoef je hem niet op nieuw in te rijden want je hebt geen nieuwe cilinderwand, maar het is wel aan te raden de eerste 50 km rustig te rijden.

Mzzl Roel
 
Originally posted by ZipSP:
ivosp@hotmail.com voor IS-Tuning

Waar heb ik dat nou eerder gehoord
rolleyes.gif
 
Owja, inrijden moet wel, gewoon beetje rustig aan doen, je meot niet vergeten dat die randejs enzo nog een beetje niuw zijn. Beetje voorzichtig kan geen kwaad.

1e 50km dus veel varieren in gas.

SvR
 
Ermm... Ivo mijn werk lichter maken???

Het is eerder andersom...

Joel

------------------
JS

pellie@lycos.com
 
Originally posted by Sjoerdyo:
Owja, inrijden moet wel, gewoon beetje rustig aan doen, je meot niet vergeten dat die randejs enzo nog een beetje niuw zijn. Beetje voorzichtig kan geen kwaad.

1e 50km dus veel varieren in gas.

SvR

HEE MAN, ik zag dat je nu chello hebt dus met die taalfouten kan het nu ook afgelopen zijn! Eerst was je smoes dat je via een modempje zat maar die geldt nu niet meer...
tongue.gif
 
Originally posted by Typhoon_Tuning:
Nee als je hem hebt laten tunen hoef je hem niet op nieuw in te rijden want je hebt geen nieuwe cilinderwand, maar het is wel aan te raden de eerste 50 km rustig te rijden.

Mzzl Roel

Bij een DR praat je sowieso niet over een andere cilinderwand, hoogstens bij alu-cilinders die van een nieuwe nicasilwand worden voorzien, prijzig ideetje trouwens...

Als een cilinder fatsoenlijk getuned wordt, hoef je hem nauwelijks in te rijden... Een getunede cilinder zit qua afwerking vaak beter in elkaar als het standaardexemplaar, dus gewoon ff rustig rijden, maar verder nix...

Greetz.
 
Back
Top