This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Digicam Topic

Re: Dont´t trust trust!


Ik heb ook een spycam...

is ook webcam, en daar gebruiken we hem dan maar voor want die pics is idd niet veel bijzonders nee...

Hmzz, ik kan nu ff niet uploaden want snap dat leechftp niet egt mag me broertje 2night ff uppen
 

Is wel vertrouwd hoor, ik heb m'n P51 bij www.discountcamera.nl ofzo vandaan en alles is volgens wens gegaan
 
Originally posted by zjonnie
Of zal ik toch gewoon voor bijv. een A40 gaan, zelfde prijsklasse, minder pix.
Iemand suggesties?

Opzich zit er niet veel verschil tussen een 3 & een 2 miljoen megapixels-camera, beetje beter natuurlijk, maar zelf zou ik voor de A40 gaan, dan heb je gewoon een heeel klein beetje minder kwaliteit maar wel veel functies terwijl je bij die HP wel beetje meer pixels hebt maar verder niet veel functies, snap je? A40 kopen dus
 
Ikzelf heb een Sony P51 sinds 3 maandjes. Toen gekocht voor 330 euro @ internet. 2 miljoen megapixels, 2 x optische en 3 x digitale zoom, net te weinig eigenlijk. 128 MB kaartje erbij gekocht a 80 euro, ook @ internet

Foto's stonden allemaal @ mijn lycos account, maar die is eraf gedonderd :?


Edit: Maar ff een nieuw lycos accountje geopend en een foto van een vriend upgeload



Hoogste kwaliteit, laagste resolutie -> 640 x 480
 
Ff vraag voor Sander of mensen die bekend zijn met de a40.
In de consumentengids staat hij in een test met als minpunten afdrukvertraging en gebruiksgemak.
Hoe zit het daar mee, ik weet dat niet altijd alles klopt wat daar staat maar gewoon ff for the record..
 
Ik ben ook wel geïnteresseerd in zo'n S40/S45. Iemand meer info erover ?
 
Last edited:

Afdrukvertraging is niet hinderlijk, zag je die actiefoto's van mij? Daar kom je met veel shutterlag dus echt niet aan... De point-and-shoot afdrukvertraging is wel te lang voor actiefoto's, maar als je de ontspanknop eerst half ingedrukt houdt om scherp te stellen en 'm dan tijdens de actie helemaal indrukt heb je bijna geen vertraging. In ieder geval te weinig om wakeboardfoto's te laten mislukken.
Gewoon halen dat ding

[edit] Owja, het gebruiksgemak is ook prima, dr zitten veel functies op waardoor 'ie voor oude omatjes wat ingewikkeld kan overkomen, maar ik heb dr totaal geen problemen mee.
 
Het is toch geen A40 geworden.
Heb nu een Ricoh Caplio rr30



Resolutie max.
2048 x 1536
Beeldpunten 3,3 megapixel
Lens 35-105 mm.
Optische zoom 3 x
Digitale zoom 3,4 x
Gevoeligheid onbekend
Scherpstelling automatisch
Zoeker optisch, LCD
LCD-display (inch) 1,6
Geluidsopname
Geheugen (standaard) 8 MB
Opslagmedium MultiMediaCard, SD Memory Card, intern
Interface USB, video-out
Besturingssysteem PC, Mac
Gewicht onbekend
Afmetingen (H x B x D) 114 x 33 x 54

Ben benieuwd, 24 december mag ik hem uitpakken 8P
Iemand tips waar en welk geheugen ik het beste kan halen en de batterijen/snellader??
 
eerder al gezegd.
een setje GP Powerbank 3 is prima, SD MMC kan je gewoon iets van dane-elec halen ofzo, die zijn wel goed... (http://shop.tweakers.net)

btw, zelf liep ik tegen deze cam aan... aangezien ik mijn cam toch wel wat te groot vind en onhandig vind. ik neem hem niet makkelijk mee, hij maakt wel supergoeie pics enzo, deze is al klein, maar is mij gewoon net iets te groot, ik wil namelijk écht klein.

daarom dacht ik zelf aan een Casio Exilim S2:


maar dan moet mn andere cam wel weg...
anders, haal ik misschien zo1 erbij (voor uitgaan en onderweg enzo) en bewaar ik mn finepix 2600z voor de goeie foto's.

BENQ DC1300


voor maar 89 euro!! (bij norrod, www.norrod.nl)
weet nog niet wat ik ga doen...
 
Ik ben nu reeds een weekje de trotse eigenaar van een sony dsc-p51 cam en het blijft leuk speelgoed.

Ok hij is maar 2.0 megapixel maar hij heeft wel alles aan boord en lekker handig menu. Foto's zijn ook haarscherp en ingebouwde flits werkt perfect. Is redelijk klein dus kan je zo meenemen in je jaszak en met de memorystick kan je zoveel shooten als je wil.
Ook meegeleverd zijn 2 oplaadbare batterijen + lader van sony. Dus je betaald je niet meer blauw aan regular batterijen.
Mpeg video is mogelijk (wel zonder geluid) maar daar heb ik digital 8 camera voor dus daar gebruik ik hem niet voor...
Aansluiten doe je gewoon met usb ding en cam wordt herkend als schijfstation dus je kan alle fotos direct kopieren of inladen in eender welk programma. Ok er is software van sony bij maar die is nogal bagger vind ik persoonlijk. Maar je bent dus niet verplicht om die software te gebruiken (kan microsoft nog wat van leren) om je pic's op pc te zetten...
Het is echt een aanrader en het ding heeft me maar 269€ nieuw in de winkel gekost. Dus lijkt me wel een koopje

Hieronder wat pic's. pic's zijn resized van 1280*960 naar 800*600. Hoogste resolutie is 1800 * 1200.
Nog vragen over dit toestel? PM
* cilinder van typhoon 125cc*

*razma haar knuffel *

*razma haar katje onder kerstboom (auw die flits 8P)
 
Ik heb een powershot A40 gekocht vorig weekend....

Leuk cameraatje, goede scherpe foto's, 2 megapixel, zat voor mij...

Kwam in zo'n test er als beste uit, en ik had veel met A20 gewerkt, en die vond ik ook wel fijn...
Ook vilmpjes modus erop enzo, panorama, moet alleen nog uitvinden hoe het werkt...

http://ralf.nd4spdworld.com/screenshots.php?dir_name=foto

Moet scrippie nog beetje bijwerken, let niet op de errors
 
Originally posted by Patrick
dr zit maar 1 groot nadeel aan dat ding, het gebrek aan een optische zoom. is zeer irritant vind ik

Je doelt op die Sony P51? Ik heb er ook een en mijn p51 heeft anders wel 2 x optische & 3 x digitale zoom
 
Originally posted by Karoshi
Het is echt een aanrader en het ding heeft me maar 269€ nieuw in de winkel gekost. Dus lijkt me wel een koopje.

Welke winkel dan wel niet? Want voor die prijs krijg je ze niet bij een normale winkel in de stad. Alleen @ webwinkels krijg je ze volgens mij voor die prijs mee.
 
Originally posted by R@zzle
Welke winkel dan wel niet? Want voor die prijs krijg je ze niet bij een normale winkel in de stad. Alleen @ webwinkels krijg je ze volgens mij voor die prijs mee.

Heb hem hier in belgie gekocht in antwerpen bij "media market".
Stond in promo. Was prijsstunt voor opening winkel. Ding staat nu 299€ maar dus niet bij een gare internetwinkel gekocht.

Had een dsc p51 geen 3 optical / 6 digital zoom?