Digicam Topic

batterijen zijn juist chill... neem dit topic nou eens door dan... ;)

oftewel, lees de draad voor je blaat timeaaah

GP powerbanks roelen gewoon de pan uit!
 
Zucht... Cursus batterijen opladen voor beginners.

Stap 1: Je haalt de batterijen uit de camera
opladen1.jpg



Stap 2: Je stopt de batterijen in de lader (GP Powerbank 3)
opladen2.jpg



Stap 3: Je steekt de lader + batterijen in een stopcontact, en laat ze een nachtje laden. Lang genoeg voor veeeeeeeeeeel fotoplezier!
opladen3.jpg


En dan ruk je in mijn geval de lader weer razendsnel uit het stopcontact omdat de echte GP-batterijen nog in de camera zaten :)
Nog vragen?
 
Heb een chaep-ass trust family 500 flash 3.3 Megapixels (is gelul is 1.3 zit een progje bij dat het naar 3.3 omzet). Maar goed er staat 3.3 op je kan dr ook korte filmpjes mee opnemen zonder geluid. Beeld is alleen supersnel bewogen/vaag en baterijen zijn ook f*cking snel leeg :( maja t is een digi cam.
Mirror%20shot.JPG
 
Last edited:
Ik heb ook gp powerbank lader met 4 1800 nimh batterijen.
1 woord: OWNATSJ!!
2-5 uur laden en ik kan heeeel lang vooruit, mijn toestel hoeven toch maar 2 batterijen in dus zit nooit zonder.
 
Agree!! Heb ook GP powerbank4. in mn Canon A40. dingen gaan echt mega lang mee...heb ze nu pas drie keer opgeladen en heb het toestel al vanaf december (10e ofzo)
 
in het donker duurt het lang met scherpstellen, maar volgens mij is dit met elk toestel:)

verder is het echt een supercamera met veel functies en topkwalitieit....
 
Originally posted by R@zzle
Welke winkel dan wel niet? Want voor die prijs krijg je ze niet bij een normale winkel in de stad. Alleen @ webwinkels krijg je ze volgens mij voor die prijs mee.

Modern Electronics is hij nu ook €269, ga m misschien ook halen...

mensen die de sony P51 hebben btje tevreden mee?
 
P1010742.JPG

P1010324.jpg

Kheb een Olympus C-300 Zoom.
3.0 megapixels
10 x zoom in totaal

Verder wel een lekkere camera met een hoop leuke functies.
Foto's die je ermee maakt zijn vet scherp en super mooi vandaar dit voorbeeldje!(wel ff geresized)
Verder vier 1800 mAH NimH batterijen ermee waar je best erg veel langer mee doet dan normale AA batterijen + een snellader ervoor
 
ik heb al een gp powerbank 3...25 pleurotjes! Deze doet er 18 uur over om op te laaien, ik kon er ook 1 kopen voor 56 ofzo, en die kon ze in 1 uur opladen!
 
heb hier een Sony Cybershot DSC-P71 :W

ff wat info van de sony site..

Die speciale momenten kunnen zich overal en altijd voordoen. En dan bent u hopelijk niet bezig met het inzetten van een nieuwe film. Met het digitale gemak van de nieuwe Sony DSC-P71 hoeft u zich daar nooit zorgen over te maken. Bijzonder eenvoudig in gebruik, klein genoeg om altijd bij de hand te hebben. Met nieuwe digitale ontwikkelingen zoals de indrukwekkende foto's met 3,2 megapixel effectief, MPEG HQX films, en NiMH accu's die perfect zijn voor een actieve levensstijl. Het nemen van de foto is nu net zoveel fun als het beleven van het speciale moment.

Specs:

3.2 effectieve Megapixel Super HAD CCD

3X optische zoom

6X Precision Digital Zoom

MPEG Movie HQX

Clear Colour NR

Multi Burst

Clear Luminance NR

Clip Motion

Voorflits

ISO gevoeligheidsinstelling

Multi Point AF

Video uitgang

2 stuks AA NimH accu meegeleverd

DSC-P71 bestandsformaten

AF illuminator

USB-aansluiting

foto's zijn superscherp! echt een mooi ding :W :D
 
Back
Top