Originally posted by X-Race
Ik heb ook zo'n Ixus V2, schitterend apparaatje, en zo heerlijk klein. Mijn pa heeft een A40, ook leuk ding, alleen het formaat he... Ixus V2 stop je zo in je broekzak of wat dan ook, die A40 absoluut niet.
En hij maakt heerlijke fotootjes die A40. Filmpjes maken gaat ook perfect. Volgende week mee op wintersport, even keurige fotootjes schieten
Overigens, de accu van de Ixus V2 is ook perfect. Ik fotografeer ook altijd tijdens uitgaansavonden (althans, vaak ), heb het beeldscherm dan wel uitstaan (richt dmv lichtbundel die uit het toestel komt, overigens ook aan en uit te zetten), maar flits wel en kan tot over de 250 foto's maken... Nog meer misschien wel maar dan is de avond alweer voorbij 8P Accu is ook wel makkelijker dan batterijen, mijn pa loopt eeuwig met batterijen te zeulen (ook al zijn het van die GP-dingen).
Originally posted by PowerFreak
Dit is alleen op uiterlijk gekozen he [/B]
elke beetje normale cam kan je geheugen bijzetten tim... maar het hangt ervanaf welk geheugen, je hebt namelijk veel verschillende soorten...Originally posted by Tim
ja ik zit ook voor een cam te kijken...maar die a40, daar kan je neem ik aan gewoon geheuge bij zetten? 24 foto's is nou niet echt veel
Originally posted by Tim
ja ik zit ook voor een cam te kijken...maar die a40, daar kan je neem ik aan gewoon geheuge bij zetten? 24 foto's is nou niet echt veel