Digicam Topic

Originally posted by SanderB
Kan je 'm terugbrengen?
DOEN!!!
Er zijn in die prijsklasse echt veeeeeeeeel betere camera's te krijgen.
Dat ding levert gewoon onscherpe, snel bewogen foto's op met een slechte lichtverdeling (gauw flets licht) en vreemde randen om objecten, het ziet er gewoon niet uit. Bovendien vervormt het beeld in de hoeken en is de flits gaar.
Neem dan een echte 1.3 megapixel, en een goede, zoals een Canon, Fuji, Sony, Nikon, etcetera etcetera.
Is het echt zo erg? :|

Dus ik kan beter een adnere 1.3 MP gaan halen waar ik betere kwaliteit uit haal? Jammer, want ik vind het wel een mooi ding. Maar sowieso wilde ik er misschien eentje mèt LCD schermpje. (niet zo een dom kijkgaat)

Dan ga ik dat zeker doen, 16 dagen garantie en heb hem gister of eergister gehaald bij de Kijkshop (kan hem nog wel halen voor 90 Euro ook, maar wilde eerst testen bij Kijkshop = makkelijker terugbrengen) :o


Ik ben best bereid wat meer neer te leggen voor die digicam, jammer dat de €uro zo verleidelijk is. :stil:

De HP vind ik wel wat bijvoorbeeld: 200 Euro bij dixons... dat kan vast goedkoper, maar bij de dixons site kun je leuk vergelijken: hier bijvoorbeeld Daarbij heb ik ook een zogenaamde trust van 4,0 megapixel die ook goedkoop is. Zal zeker ook softwarematig gebeuren?
 
toch maar weer ff omhoog schoppen :D

Heeft iemand fotos die gemaakt zijn met een ixus V3 of een fujifilm finepix F401/601?

ben nl op zoek naar een camera voor max 600 euro :)
 
Originally posted by MasterWww
toch maar weer ff omhoog schoppen :D

Heeft iemand fotos die gemaakt zijn met een ixus V3 of een fujifilm finepix F401/601?

Van de finepix staan op de site van fuji voorbeeld pics :)
 
voorbeeld pic van mijn sony dsc p51. Wou hem jullie niet onthouden. Dit is de op 1 na hoogste resolutie niet geresized.
DSC01071.JPG
 
ik heb dus een canos powershot a40, maar het donwloaden naar mijn pc gaat fucking traag, echt een paar minuten over een fimpje van 3.308kb ofzo. Ik d8 dat het normaal was ofzo, maar laatst was ik ergens en had ik me software op die pc gezet, foto's donwloaden en het ging echt supersnel, paar sec over 1 foto, bij mij duurt dat zeker een minuut ofzo...Ik Heb geen debiel trage pc ofzo, dus ik zou echt niet weten waar het aan ligt, iemand een idee? Die andere pc was ong net zo snel als die van mij overigens...

Tim
 
Probeer je kabel eens in een ander USB-slot te steken, en indien je een beetje computerheld bent, kijk of je geen IRQ-conflicten o.i.d. hebt.
Een overvolle Image Library One directory wil ook nog wel eens tegenwerken, maar een paar minuten is overdreven. Hier ben ik ongeveer een seconde per foto kwijt.

Zondag ben ik weer in Almere, als je me bij de waterskibaan kan oppikken en weer terug in Loosdrecht af kan zetten kan ik je on-site hulp bieden :P
 
Kheb een Canon PowerShot A40 :!

prod_img.jpg


Fijn dingetje en perfecte kwaliteit foto's en filmpjes.
Foto's 640x480, 1024x768 & 1600x1200.
Fimpjes 160x120 & 320x240.

Foto's zijn btw JPG en filmpjes AVI.

Perfecte kwaliteit foto's zoals je ziet;

File 019.JPG


Filmpje hier. (afspelen met QuickTime...dus niet met WMP!)
 
ik wil een nieuwe digicam kopen...en moet aan 3 eisen voldoen..

* Minimaal 2,1 mega pixel.. en duidelijke goede foto's
* Moet er mee kunnen filmen...
* Compact

Is het wel mogelijk om te filmen met een cam, met een chip... of moet je dan toch een cam met een tape/casette hebben ?!?

Prijs doet er niet zo toe...
 
wij hebben thuis ixus V3 en dat is echt een goed camaraatje!
compact, maakt films, is 3.2 megapixels..
Laadt supersnel de foto's op de computer.. nog nooit problemen mee gehad!
 
Originally posted by Hugo
ik wil een nieuwe digicam kopen...en moet aan 3 eisen voldoen..

* Minimaal 2,1 mega pixel.. en duidelijke goede foto's
* Moet er mee kunnen filmen...
* Compact

Is het wel mogelijk om te filmen met een cam, met een chip... of moet je dan toch een cam met een tape/casette hebben ?!?

Prijs doet er niet zo toe...

finepix 601... 640x480 films etc
 
Ik heb vandaag mijn Sony DSC-U20 binnengekregen, en o wat issie geil :). Hij is kleiner dan een nokia 8210 en toen ik hem zag liggen moest ik hem gewoon hebben :D. En toen bleken de foto's ook nog wel ok te zijn :D.

Zitten helaas wel een paar minpuntjes aan, min. resolutie is 640x480 en max resolutie is 1632x1228 maar er zit niks tussenin, dat is wel minder. En de baterijen zijn snel leeg maar dat is geloof ik bij alle digicams? Waar kan ik eigenlijk die GP Powerbank setjes kopen?

DSC00043.JPG
 
Originally posted by Hugo
ik wil een nieuwe digicam kopen...en moet aan 3 eisen voldoen..

* Minimaal 2,1 mega pixel.. en duidelijke goede foto's
* Moet er mee kunnen filmen...
* Compact

Is het wel mogelijk om te filmen met een cam, met een chip... of moet je dan toch een cam met een tape/casette hebben ?!?

Prijs doet er niet zo toe...


canon ixus V2 voldoet aan al deze eisen :)


Ik heb hem ook en hij bevalt mij prima.Eningste nadeel is de 8mb kaart :| maar die vervang je gewoon
 
ik zat zelf aan de DIGITAL IXUS 330 te denken.... die is volgens mij beter dan de V2

enneuh, dixi4ever weet je zeker dat er een V3 bestaat ?!! Bedoel je niet toevallig de 330 ?
 
volgens de canon site zijn de 330 en de V2 niet hetzelfde....

de V3, wat is dat dan voor iest ?!? Staat niks over op de canon site...
 
Originally posted by Hugo
volgens de canon site zijn de 330 en de V2 niet hetzelfde....

de V3, wat is dat dan voor iest ?!? Staat niks over op de canon site...


v3 is het zelfde als v2 maar dan met 3,3 milioen pixles ipv 2:)
 
Back
Top