Digicam Topic

en ik heb een trust flash cam 500 voor me zelf dan mijn pa heb ook zo'n cannon maar die trust is makkelijk redelijk klein geen screen dus da kan ook niet scheuren en fotos zijn niet slecht vind ik toch... voor maar 99,- hij zegt btw 3,3 mp
 
weet iemand misschien een goede camera met minimaal 3.2 mp en die heel erg scherp is.

Het liefst ook een waarmee je filmpies kan opnemen.

en hij moet ook lekker compact zijn

De prijs zoiets rond de 425/475 euro zijn
 
he die nikon coolpix 4300 ken je 40 sec .MOV filmpjes , en foto's met resolutie van 1600-1200 en denk nog wel hoger
dikke z000000m en digitale zoom daarna ook nog :P kan je lekker bespioneren ;)

gewoon prachtige camera :P
 
aufmacher.jpg
Medion Cam (aldi)

met 4 megapixels

deze foto is op halve kwaliteit gemaakt + geresized naar 640x 480 :


Zundapp_klein.jpg


Origineel!
 
Deze gaan wij kopen voor thuis:


Trust 750 LCD POWERC@M ZOOM

-Compacte digitale camera met 3 Megapixel cameraresolutie
-Verbeterde 4.0 Megapixel beeldresolutie voor maximale foto kwaliteit
-4 cm kleuren TFT LCD scherm als zoeker, voor zoom preview, bekijken opnames en menufuncties
-10 staps 4 x digitale zoomfunctie
-Tot 200 opnames of tot 1,5 minuten video met ingebouwd 16 MB geheugen
-Geheugen uit te breiden met optionele SD of MMC geheugenkaart
-Ingebouwde automatische flitser met rode-ogenreductie
-Video output om opnames op TV te bekijken
-Opnames direct toegankelijk in Windows Verkenner en Mac OS

13404.jpg


Iemand ervaring? Is een nieuw type...
 
kep een trust s730 power zoom 3,3 megapixel perfect ding geen problemen mee ken er filmpjes mee maken std 16 mb bijgeleverd

hier ben ik @ street legal (festival of speed) te zandvoort op een stuntmotor :)

23111914.jpg
 
Heeft iemand ervaring met scandisk geheugenkaarten?
Wil er een 128 mb van aanschaffen, maar heb ooit eens gehoord dat tussen de kwaliteit ed. van de verschillende merken wel verschil zit.
Iemand?
 
wij hebben 1 van 128 1 van 32 en 2 van 16.
die 128 hebben we van tenerife weer es lekker opgelicht duz want die deed et niet :s zeg maar dat et dom is maar jah ging erg raar daar maar volgens mij zit er geen verschil tussen de kwaliteit hoor
 
Je hebt verschillende SanDisk dingen, ik heb er 1 met een wit kastje en dan moet je daar dat kaartje induwen, maar je hebt er ook die je net als je diskette station helemaal moet inbouwen :S. Ik ben tevreden over de mijne, met het witte kastje dus :)
 
scandisk is het merk!!!!! van het kaartje ik heb ook wel zoon kaartlezer maar dat bedoelt ie niet maar zjonnie kan je niet beter naar foto zaak info vragen ?
 
Back
Top