Digicam Topic

Oh, ik weet zo niet welk type kaart in welk type toestel kan, dat kun je beter bij een foto zaak informeren..
 
Hier wat pics van m'n Powershot A200...
Maybe vinden jullie het een crap camera,
maar ik ben er ZEER over te spreken en t boeit me verder geen fok...

Ook filmpjes en shit maar wel zonder geluid.

IMG_1083.jpg

IMG_1089.jpg

IMG_1095.jpg

IMG_1101.jpg
 
Ik ben op zoek naar een digi body... dus zonder lenzen zeg maar...

echter... ik heb nu zo'n Canon Eos50e en van die serie zou dus ook een digitale versie bestaan, enkel vind ik nergens prijzen/info..
misschien iemand die hier meer van weet/kent?
 
hoe duur is een usb kabel (zo heet dat toch) het kabeltje wat je nodig hebt, om de foto's van je camera naar je pc te "verhuizen"

voor een fuji finepix a203? zit bij die camera ook een oplader of wat dan ook?

thx in advance..
 
Canon Powershot A40 is nog steeds erg populair, maar de 3 megapixel en hogere modellen worden ook steeds populairder onder de thuismarkt. De A40 is slechts 2 megapixel.
 
Jongens, ff iets anders :)

Laten jullie je digitale foto's wel eens afdrukken? Zo ja, waar dan? En waarom juist daar?

Ik vraag me af wat nou écht een goede (internet)winkel is om dat te doen, want ik heb 80 foto's van m'n vakantie af laten drukken bij de Hema. Moest ik ook nog eens inleveren op cd-rom omdat de internetservice het steeds begaf :| En de helft van die foto's is gewoon zwaar mislukt. Toen ik m'n camera kocht, kreeg je ook zo'n waardebon van Sony waarmee je 15 foto's gratis kon laten afdrukken, welke er vééél beter uitzagen...

Dus, waar laten jullie je foto's afdrukken en wat zijn de kosten aldaar? :)
 
Iemand al eens een kapotte geheugenkaart gehad? Mijnes is dus gewoon stuk na nog geen half jaar ofzo :|

let trouwens ff op als je nog een kaart wil kopen...ik was bij de media markt: 90 euro, 128mb, en die was bij de Manrho (electronica winkel...kweenie of dat in meer steden zit) maar 60!!!!!!!!!!!
 
Originally posted by Tim
Iemand al eens een kapotte geheugenkaart gehad? Mijnes is dus gewoon stuk na nog geen half jaar ofzo :|

let trouwens ff op als je nog een kaart wil kopen...ik was bij de media markt: 90 euro, 128mb, en die was bij de Manrho (electronica winkel...kweenie of dat in meer steden zit) maar 60!!!!!!!!!!!

Men SmartMedia kaart van 128mb is ook d00d na een dik half jaar :(

Heb ff gekeken bij NoRRoD in Leeuwarden, daar was een 128mb 32€ geloof ik dus valt mee :)
 
Back
Top