Digicam Topic

Ik heb een Sony cybershot sinds vorige week.
Pics van de seat waren er ook mee gemaakt en deze ook.

Mijn favo kat van de 2 dit beest is echt dwaas.
Hij heet overigens Damiën en is zo een beetje mijn kat zeg maar.
1025863359-damien .jpg


Dit is onze tweede huisgenoot genaamd Teigetje(whats in a name)
1025863503-teigetje.jpg

Ok ook nog een spiegelfoto dan maar om de camera te kunen zien.
Oh ja wat vinden jullie van mn shirt???
Is van snoopdogg (ja die ja) en zit echt fijn.
1025863645-spiegel.jpg
 
Originally posted by Lieuwe
Tsjah Sony :) Zie de test in Consumentenbond.

FujiFilm owned 8)

waar heb je het over dit is een hele andere camera als waar ze t daar over hebben:|
Ik heb de dsc-p30 maar goed, ik heb mn geld harder nodig dan voor een camera van 800 euro te kopen.
Dat heb je he als je op jezelf woont, en een koophuis hebt.
 
Dit is een leuk topic, digicams :p Afgelopen jaren is er echt veel veranderd en het wordt als maar beter, goedkoper.

Kodak DC20

Mn eerste digicam, je kon er maar 8 foto's op kwijt op het interne geheugen 8P (Gekocht HCC1997) Webcam kwaliteit.

dc20.jpg


Logitec Clicksmart 310

Deze kreeg ik samen met een labtec koptelefoon,gratis bij mn webcam (Gekocht op de HCC2001), web cam kwaliteit.

logitech_clicksmart_310_fro.jpg


Sony DSC-S70

Deze is helaas onder mijn neus vandaan gestolen dit jaar in @ Winkelcentrum Dukenburg, Nijmegen door 1 of andere k*nkerdebiel, ik hoop dat hij snel dood gaat :( Ik heb zo'n scheithekel aan zulke lui,grr daar wordt ik echt agressief van})

Het was een 2.1 MP had de mogelijkheid om mpeg filmjes te maken in redelijke kwaliteit, van 5,10 of 15 seconden.


sony_dsc-s50_cybershot.jpg


Sony DSC-S75

Dit zijn de echte digicams, deze neem ik altijd mee op meetings en evenementen. 3.3 megapixels maakt wel redelijke foto's. Heeft de mogelijkheid om mpeg filmpjes te maken in lage kwaliteit, zo lang als je wilt ligt eraan hoeveel mb je kaartje is. Werkt samen met memorystick kaartjes van Sony. Heeft een carl zeis lensje

DSC-S75.jpg


Pentax Optio 430

Deze heb ik gekocht voor mn Pa's verjaardag in Oktober, kon hem voor een mooi prijsje krijgen dus heb ik dat metteen gedaan (auw,ahum) Deze cam maakt echt mooie foto's en is echt klein handig om mee te nemen als je uit gaat ofsow. De behuizing is van alu en heeft de mogelijkheid om avi filmpjes te maken in redelijke kwaliteit zonder geluid. Die filmpjes kan je ook zo lang maken als je wilt ligt hier ook weer aan je kaartje. Werkt met compact flash kaartjes. Deze heeft een van eigen Pentax zoom lens

pentax_optio430.jpg


Greetzz DAW
 
vandaag Canon A40 gekocht, heb alleen nog maar 's avonds foto's gemaakt en ik heb t toestel nog niet helemaal door maarja komt wel :P

100-0070_img.jpg

a40.jpg
 
Last edited:
Ik heb 2 weken geleden een Minolta Dimage X gekocht, is een heel mooi dingetje, en nog klein ook.
Maakt ook mooie filmpjes [wel in quicktime :(], zolang je geheugen het toelaat [Std maar 8mb]is dus veelste weinig, kan ongeveer 24 sec opnemen met geluid...

Deze foto is wel op een van het laagste kwaliteit genomen

PICT0011.JPG
 
uuhm ik heb zon trust family cam 500 :rolleyes:

zijn niet echt de beste apparaatjes vooral slechte lens
maja wat wil je voor dat geld

hier een voorbeeld

mhrset.jpg


is echt heel wazig
 
Ik heb een trust .
een bagger cam,maar ik hoef ook nie zo'n goeie....gebruik hem nauwlijks....

En dat ding vreet batterijen....er moeten gewoon 4 kleine batterijtjes in....baal er wel van dat er geen ACCU in zit....
 
Wie heeft de Fujifilm Finepix A202??

die staat voor €249 @ Wehkamp.

even een paar details:

2.11 megapixels CCD-Beeldchip
2.0 Megapixels beeldresolutie
2.5x digitale zoom
16Mb gehuegenkaart
usb aansluiting
enz
 
Powershot S45

ik ben een gelukkige bezitter van de Canon S45 van 800+ euro toen ik hem kocht...pracht cam! :)

Wat specs:

4-megapixel CCD met topkwaliteit DIGIC-processor
3x zoomobjectief plus digitale zoom, totaal 11x zoom
Direct Print-functie voor fotoprints zonder pc
Exif Print voor consistente, nauwkeurige, levensechte fotoprints
Opnamemethode “Movie” plus in de camera ingebouwde montagefunctie.

powershots45.jpg


heb hier wel wat resized pics liggen, sta erop geen 1 anyh0w:

Link1 Foto's door friends..Link 2
 
Last edited:
Back
Top