This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Digicam Topic

Originally posted by Lieuwe
Men SmartMedia kaart van 128mb is ook d00d na een dik half jaar

Heb ff gekeken bij NoRRoD in Leeuwarden, daar was een 128mb 32€ geloof ik dus valt mee

zooo goedkoop? Is dat rotzooi ofzo? Iemand anders nog tips voor winkels met goedkope kaarten? Er zit nogal veel verschil in blijkbaar.
 
Originally posted by Tim
zooo goedkoop? Is dat rotzooi ofzo? Iemand anders nog tips voor winkels met goedkope kaarten? Er zit nogal veel verschil in blijkbaar.

Hier zie je nog een paar goedkope webwinkels. Daar moet je natuurlijk nog wel de verzendkosten bijrekenen.

In Almere heb je niet echt goedkope computerwinkels, ik keek daarnet op de site van Hardware Outlet (stelletje eikels daar), daar was 128 MB Compact Flash 45 euro.

En Dane Elec is een goed merk, en ik geloof ook nog op alle geheugen 10 jaar garantie.
 
je kan gewoon een kaartje via http://shop.tweakers.net bestellen, das wel goed spul...
dane elec.

dr was ook nog zo'n ander merk, die zijn supersnel, maar daar ben ik de naam van kwijt, ook levenslange garantie, maar das dan wel weer iets duurder...
 
128mbtje besteld denk... wel kansloos dat dat onder rembours moet..als je het van te voren over kan maken plueren ze het in een enveloppe en scheelt het je 5 euro ofzo :|
 
Mn ma heeft zojuist een Canon powershot S50 aangeschaft .. komt morgen over overmorgen langs ! Ben benieuwd!

S50:
Als nieuw topmodel uit de PowerShot serie heeft de nieuwe PowerShot S50 veel van de functies van de populaire PowerShot S45, zoals het 9-punts AiAF (Artificial intelligence Auto Focus) systeem, FlexiZone AF/AE en Canons unieke DIGIC (DIGital Imaging Core) processor.


Ohja.. tis 5 miljoen pixels ofsow.. en heb um al binne
 
Last edited:
Ik ben nog steeds tevreden met mn Fujifilm Finepix A101, kosten toentertijd €250 dacht ik, is nu gehalveerd. Daarvoor had ik een Trust, dat is gewoon bagger.



 
Ik heb dit besteld op 27 mei, er staat dat de levertijd 2 weken is:

1 3.2 Megapixel Canon Powershot A70 Compact Digitale Camera
1 GP batterijlader Powerbank Smart
1 Lowepro cameratas Z 10
1 Transcend Compact Flash Card 256 Mb

De camera is bij Mediamarkt 419 eurotjes, ik heb 'm besteld voor 357 euro. Maar met de extra's erbij voor 540 euro.

 
Een vraagje, gebruiken jullie de optische zoom veel?

Ik wil misschien de Canon Powershot A300 kopen. Super cam, goede prijs, maar alleen digitale zoom
 
Originally posted by Wout
Een vraagje, gebruiken jullie de optische zoom veel?

Ik wil misschien de Canon Powershot A300 kopen. Super cam, goede prijs, maar alleen digitale zoom

Juist alleen maar optische zoom, en de digitale zo min mogelijk.