-Derbi Senda-

:D

ik vind het ook wel een beetje zonde van die kleuren :(
en die DPR vind ik echt 20x tovver staan dan deze Doppler :(

verder vind ik dit een heel vet brommertje (model e.d.)

Kiep on Tj0ening :X 8P
 
dpr was niet van mij achterbrug zat een lelijke diepe kras op van de beugel van de dpr

doppler zat onder het roest en zoals ik al zeg hij gaat in de verkoop !


die dpr vind ik zelf niet mooi want onderlangs hoort gewoon niet op een cross/sm brommer naar mijn mening

voorderest heb ik nog nix aan dat ding gedaan dus wat kan er mis zijn met de kleuren :S


laat het frame en achterbrug nog een keer coaten het ging mij aleen om het idee hoe het eruit zou zien
 
tsjah hij doed het best aardig op mn hebo

dr zijn niet heel veel hoogtoerige uitlaten verkrijgbaar voor derbi :)

en vind je de doppler geen vooruitgang van een ori uitlaat ?:S


want zoals ik al eerder zei die dpr is niet van mij
 
dees is hoogtoeriger als een yasuni uitlaat :)

daarom wil ik nadat ik mn spulletjes heb gewoon een opmaat pijp nemen dan zit je 9 van de 10 keer goed :)



enne siep

mn brommer was vies doordat dit na een stukje rijden was en het is hier nou niet echt lekker weer de laatste tijd dus veel bagger op de weg ;)
hou ook meer van schoon :)


enne vette setup kom op man je had een yasuni trail en een 17,5 ;)
 
Originally posted by senda dreamer
mwa bleef lang goed :) heb em aleen zwart gespoten :)

hoeland bleef dat goed dan ?
een vriend van me had namelijk voor & 8er die metrakit schijfjes erop gezet, en die rode verf lag er al af na 3 of 4 dagen :?
 
Originally posted by sr-xtreme
hoeland bleef dat goed dan ?
een vriend van me had namelijk voor & 8er die metrakit schijfjes erop gezet, en die rode verf lag er al af na 3 of 4 dagen :?


zitten er 4 maanden op dat randje waar je remzuiger over heen gaat dat wordt niet meer rood nee maar das nogal logisch lijkt mij ;)
 
rieju pim even voor de duidelijkheid het is niet jouw uitlaat dus jij gaat hier zoiezo al niet over en ding van martijn moet gewoon weer ff netjes worden gemaakt je kan zien dat ze wel een beurtje mag hebben maar komt wel goed
 
wrom moet ik die dpr weer proberen :S enige moment waneer het intresant is is als ie op de testbank gaat


enne wat moet er aan opgeknapt worden dan ?

een schoonmaak beurtje mischien maar met dit weer maakt dat nix uit
 
nog een plaatje vant stuurtje met tellertje :)


Feb04038.JPG
 
Originally posted by goot
rieju pim even voor de duidelijkheid het is niet jouw uitlaat dus jij gaat hier zoiezo al niet over en ding van martijn moet gewoon weer ff netjes worden gemaakt je kan zien dat ze wel een beurtje mag hebben maar komt wel goed
jezus sorry hoor.:?

Ik stel een vraag, ik zeg niet die dpr MOEt testen.
Dat is wel ff een groot verschil maarten.

@ martijn, gewoon voor de lol lijkt me? Kijken wat ie doet.
 
Back
Top