-Derbi Senda-

pim hij reed die snelheid met 14 - 53 vertanding :) toen was die goed afgestelt

hij staat nu niet meer super want ik kan niet volgas geven dus weet ik ook de top niet met die vertanding ;) en btw ik ga met 13-48 rijden :)
 
Originally posted by senda dreamer
thanks gaat nu rond de 105 110 :) heb beetje lichte vertanding nog :(

ik had op mijn RSje met 21mm / top perf 75 / gia RS70 een
vertanding van 14/43 , hopen koppel en ong 125 digi snel , toen hij nog ontgrenst was reed ik met 13/52 en dat werkte best, ging toen toch nog 105 meter ofzow met voldoende koppel (mijne had wel 12.5 pk @ setup dus ... ;))
 
Originally posted by Speedyrules
ik had op mijn RSje met 21mm / top perf 75 / gia RS70 een
vertanding van 14/43 , hopen koppel en ong 125 digi snel , toen hij nog ontgrenst was reed ik met 13/52 en dat werkte best, ging toen toch nog 105 meter ofzow met voldoende koppel (mijne had wel 12.5 pk @ setup dus ... ;))


met een rs kan je makkelijker met andere vertanding rijden door dat de vertanding binnen je blok stuk makkelijker is als bij een sm of crosser bij mij zijn de eerste 3 versnellingen heel kort op elkaar en de laatste 3 zijn weer heel lang juist dus moet je net een beetje goede vertanding vinden :)
 
vandaag waren mn spulletjes binnen :)


spulletjes.JPG



remschijf%202.JPG



remschijf.JPG



had aleen de remblokjes van een grimeca klauw dus morgen even trug :)
 
geinig martijn je achterrem ook maar weer gefixt he ;)
hou je rekening met de montage van je schijf op je naaf en dan bijkomend de montage van de klauw en t benodigd zijn van t maken van een verloopt en de bijkomstigheden van de rempomp
verder succes ermee ik zal je dr toch wel weer mee moeten helpen :P
 
had het dan kaal gemaakt... ik vind het alleen maar zonde wat je met dat ding doet qua uiterlijk.. vind hem alleen maar lelijker worden.. vooral die achterbrug :O

maar dat is mijn smaak...
 
Back
Top