senda dreamer
Well-Known Member
Hey,
Heb in mei een derbi senda gekocht na mn oude tomos een beetje zat te zijn .
Wilde eerst alleen een ander uitlaatje er voor kopen . Maarja zoals meerdere het misschien wel kennen van een uitlaat komt een andere carb en eventueel een andere cilinder .
Zo ging het dus ook met mij eerst had ik er na ongeveer 300 km andere vertanding op gedaan en helemaal ontgrenst liep wel leuk voorlopig en een tijdje zo gereden .
Zo zag het geheel er toen uit
zo heb ik ongeveer gereden tot Lelystad
met Lelystad mocht ik een dpr voor een rs lenen van een vriend van me.
Erg fel en zoals wel te verwachten veel leuker als std .
Zo zat het er toen onder :
zelfde avond na 390 km gereden te hebben moest die uitlaat er ook weer af :S
Maar ja daarna wilde ik zelf ook meteen een andere uitlaat , heb gedacht aan dpr maar vind
zon onderlangse uitlaat op zon brommer niet het einde.
Dus heb ik uiteindelijk maar gekozen voor een doppler die net als dpr erg hoogtoerig is .
Aangezien die niet heel veel kracht had onderin heb ik een 21 mm do erbij gekocht later
reed erg leuk top lag op 108 auto teller
Toen vond ik dat er ook wel is wat aan het uiterlijk mocht gebeuren en heb een ander achterlichtje + knipperlichtjes gekocht zodat het spatbord eraf kon .
Ik wilde toch wel weer wat meer vermogen dus heb ik een beetje rondgekeken welke 70 cc ik wou en ben uiteindelijk uitgekomen bij de hebo alu ng .
met de ori luchtfilter kreeg hij alleen veel te weinig lucht en zat qua sproeiermaat nog kleiner dan op mijn 50 cc :S.
Dus heb ik het luchtfilter wat bijgewerkt met een dremel (erg netjes is het niet maar was de eerste keer dat ik met een dremel aan de gang ging
:
heb gister ook nog nieuwe remschijven bestelt van metrakit die hopelijk volgende week binnen zijn :
Toekomst plannen
-kappen spuiten (worden waarschijnlijk zwart met gefreesde stukken waar donkerblauw gaas achter gaat)
-achterbrug zwart maken
-frame polijsten
-hebo aan laten passen
-carters op cilinder pas maken
Ideeën zijn altijd welkom natuurlijk
Als het niet project waardig is moet dat maar gezegd worden dan haal ik hem weer weg
Heb in mei een derbi senda gekocht na mn oude tomos een beetje zat te zijn .
Wilde eerst alleen een ander uitlaatje er voor kopen . Maarja zoals meerdere het misschien wel kennen van een uitlaat komt een andere carb en eventueel een andere cilinder
Zo ging het dus ook met mij eerst had ik er na ongeveer 300 km andere vertanding op gedaan en helemaal ontgrenst liep wel leuk voorlopig en een tijdje zo gereden .
Zo zag het geheel er toen uit
zo heb ik ongeveer gereden tot Lelystad
met Lelystad mocht ik een dpr voor een rs lenen van een vriend van me.
Erg fel en zoals wel te verwachten veel leuker als std .
Zo zat het er toen onder :
zelfde avond na 390 km gereden te hebben moest die uitlaat er ook weer af :S
Maar ja daarna wilde ik zelf ook meteen een andere uitlaat , heb gedacht aan dpr maar vind
zon onderlangse uitlaat op zon brommer niet het einde.
Dus heb ik uiteindelijk maar gekozen voor een doppler die net als dpr erg hoogtoerig is .
Aangezien die niet heel veel kracht had onderin heb ik een 21 mm do erbij gekocht later
reed erg leuk top lag op 108 auto teller
Toen vond ik dat er ook wel is wat aan het uiterlijk mocht gebeuren en heb een ander achterlichtje + knipperlichtjes gekocht zodat het spatbord eraf kon .
Ik wilde toch wel weer wat meer vermogen dus heb ik een beetje rondgekeken welke 70 cc ik wou en ben uiteindelijk uitgekomen bij de hebo alu ng
met de ori luchtfilter kreeg hij alleen veel te weinig lucht en zat qua sproeiermaat nog kleiner dan op mijn 50 cc :S.
Dus heb ik het luchtfilter wat bijgewerkt met een dremel (erg netjes is het niet maar was de eerste keer dat ik met een dremel aan de gang ging
:
heb gister ook nog nieuwe remschijven bestelt van metrakit die hopelijk volgende week binnen zijn :
Toekomst plannen
-kappen spuiten (worden waarschijnlijk zwart met gefreesde stukken waar donkerblauw gaas achter gaat)
-achterbrug zwart maken
-frame polijsten
-hebo aan laten passen
-carters op cilinder pas maken
Ideeën zijn altijd welkom natuurlijk
Als het niet project waardig is moet dat maar gezegd worden dan haal ik hem weer weg