-Derbi Senda-

senda dreamer

Well-Known Member
Hey,


Heb in mei een derbi senda gekocht na mn oude tomos een beetje zat te zijn .
Wilde eerst alleen een ander uitlaatje er voor kopen . Maarja zoals meerdere het misschien wel kennen van een uitlaat komt een andere carb en eventueel een andere cilinder :D.

Zo ging het dus ook met mij eerst had ik er na ongeveer 300 km andere vertanding op gedaan en helemaal ontgrenst liep wel leuk voorlopig en een tijdje zo gereden .

Zo zag het geheel er toen uit :P

mijn%20sm.jpg


zo heb ik ongeveer gereden tot Lelystad
met Lelystad mocht ik een dpr voor een rs lenen van een vriend van me.
Erg fel en zoals wel te verwachten veel leuker als std .

Zo zat het er toen onder :

broem%20met%20dpr.jpg


zelfde avond na 390 km gereden te hebben moest die uitlaat er ook weer af :S
Maar ja daarna wilde ik zelf ook meteen een andere uitlaat , heb gedacht aan dpr maar vind
zon onderlangse uitlaat op zon brommer niet het einde.

Dus heb ik uiteindelijk maar gekozen voor een doppler die net als dpr erg hoogtoerig is .

doppler%205.JPG



Aangezien die niet heel veel kracht had onderin heb ik een 21 mm do erbij gekocht later
reed erg leuk top lag op 108 auto teller


Toen vond ik dat er ook wel is wat aan het uiterlijk mocht gebeuren en heb een ander achterlichtje + knipperlichtjes gekocht zodat het spatbord eraf kon .


wat%20een%20lekker%20kontje.JPG


Ik wilde toch wel weer wat meer vermogen dus heb ik een beetje rondgekeken welke 70 cc ik wou en ben uiteindelijk uitgekomen bij de hebo alu ng :) .

Mvc-074f.jpg



met de ori luchtfilter kreeg hij alleen veel te weinig lucht en zat qua sproeiermaat nog kleiner dan op mijn 50 cc :S.
Dus heb ik het luchtfilter wat bijgewerkt met een dremel (erg netjes is het niet maar was de eerste keer dat ik met een dremel aan de gang ging :D

:

luchtfilter.JPG




heb gister ook nog nieuwe remschijven bestelt van metrakit die hopelijk volgende week binnen zijn :

mk_disc2000.jpg




Toekomst plannen

-kappen spuiten (worden waarschijnlijk zwart met gefreesde stukken waar donkerblauw gaas achter gaat)
-achterbrug zwart maken
-frame polijsten
-hebo aan laten passen
-carters op cilinder pas maken


Ideeën zijn altijd welkom natuurlijk

Als het niet project waardig is moet dat maar gezegd worden dan haal ik hem weer weg :)
 
Advertisement - register to remove this

thnks :D

volgende week is ook mn doppler asje met c3 lagertjes binnen + dt 80 naaldlager :)

ergens tussen volgende week en de maand erop erin zetten + carters pas maken want hij sluit de spoelers bijna helemaal af :S
 
en wie is weer de lul voor al dit leuks :P
mooie foto trouwens die 1ste komt wel goed en als je langskomt zondag frees ik je luchtfilterkapje wel even bij ;)
 
heej, deze palnnen kon ik nog niet klinkt leuk, hij gaat ongetwijfeld veel harder lopen:D.

joey en ik proberen ju wel bij te benen.:P
 
Originally posted by goot
en wie is weer de lul voor al dit leuks :P
mooie foto trouwens die 1ste komt wel goed en als je langskomt zondag frees ik je luchtfilterkapje wel even bij ;)


jij innerlijk ik uiterlijk met wat ideeen wisselen offcourse :)


en thanks voor de reacties alemaal :D
 
Ziet er vetjes uit!! 8)

Al gereden met die Hebo??? Prestaties?

Die MK remschijven vink ook zwaar vet, maar naar het schijnt slijt het rood er best vlotjes af ?:?

Frame polijsten?? Je moet gewoon wel errug veel tijd over hebben...:P

(btw die standaard stickers op de achterbrug vind ik dus echt niet kunnen he :P)

P.s Ook op derbi-forum, ook als damage.
 
Originally posted by damage
Ziet er vetjes uit!! 8)

Al gereden met die Hebo??? Prestaties?

Die MK remschijven vink ook zwaar vet, maar naar het schijnt slijt het rood er best vlotjes af ?:?

Frame polijsten?? Je moet gewoon wel errug veel tijd over hebben...:P

(btw die standaard stickers op de achterbrug vind ik dus echt niet kunnen he :P)

P.s Ook op derbi-forum, ook als damage.


hebo rijd erg lekker redelijk hoogtoerig begint bij de 8 en stopt ong bij de 12 / 13

het gedeelte waar je remt zal idd eraf slijten maar het midden blijft wel rood :)


en tsjah het wordt vast weer een koude winter dus heb ik wel de tijd :P



en achterbrug wordt toch nog zwart gemaakt dus no worry's :)
 
Deze is niej echt ontgrenst, he martijn:)

Moeten anders voor de lol een keer kijken of we mijn uitlaat op zo'n dpr manier op jou brommer weten te fixen.

Kijken of het btr presteerd:P, ken je dr desnoods ook 1tje halen. en weet ik metteen hoe hoogtoerig die is:D
 
Back
Top