De PSP

ja is logisch, en films eropzetten enz gaat dat gemakkelijk of is het een heel gekloot, en waarom kon je btw niet zeggen waar ik games vandaan kan halen ? kan je het niet ff pmén ;) anders moet ik er morgen ook nog een spel bij kopen :p
 
Ik heb ook psp met firmware 2.5 met de nodige homebrew via de gta loader draaiende..

Mensen die er geen reet van snappen verwijs ik door naar: www.psp-hacks.nl en www.psp-media.nl zijn zeer goede sites voor beginnens en natuurlijk gevorderen voor het modden en hacken e.d van je psp..
 
AeroXJunkii said:
ja ik moet nog veel leren weet niet wat homebrew enz is en wat het verschil is tussen die firmwares


Grootste verschil tussen firmwares zijn:

1.5 = draaien van iso's en vele homebrew
2.0 = is te downgrade naar 1.5^
2.5 = redelijk veel homebrew via LCS eloader en internetbrowser
2.6 = eigenlijk hetzelfde als 2.5 alleen betere i-browser
2.7 = nieuwste firmware op dit moment, maar er je kunt er geen homebrew op draaien

Voor sommige spellen heb je firmware 2.+ nodig..
 
1. Spellen , videos, zijn die makkelijk te downloaden ? zo ja waar .
2. Kan je videos makkelijk omzetten en bestanden snel op je psp zetten?
3. Wat is Firmware precies ?
4. Is er nog leuke software voor te downloaden en erop te zetten ( soort themas enz wat je ook van windows hebt )
5. Zijn er nog leuke site vol informatie over tips en trucjes?

1. download programma (limeware)
2. heb ik al eerder beantwoord (PSP Video 9)
3. Firmware zijn versies van de PSP, met elke versie kun je bepaalde dingen wel / niet
4. dat is er genoeg, wel eens van www.google.nl gehoord?
5. www.yourpsp.com
 
dus als ik het goed begrijp kan je op boven de 1,5 geen spellen spelen ( gedownloade ) die ik dus natuurlijk wel hoger zal hebben als ik hem dalijk ga halen, en nog een vraagje wat is homebrew nou precies ? heb het opgezocht maar nergens leggen ze het een beetje goed uit
 
Dirk-V said:
Homebrew is gewoon zelfgemaakte firmwire waar je met een soort programma wel spellen kunt spelen..


Klopt niet kerol, homebrew zijn zelfgemaakte PROGRAMMA'S, EMULATORS, SPELLEN e.d.. dus geen firmware's en dan kan je nog geen gedownloade spellen spelen..

Alle versies boven 1.5 kunnen geen gedownloade spellen draaien(2.0 kan worde gedowngrade naar 1.5 zodathet wel kan) maar op de andere firmware's is het echt onmogelijk en zal het wss onmogelijk blijven..
 
dus dan kun je geen backup's meer spelen??
*edit* hier opt werk ligt er nog 1 met software versie 2.0 dus daar kan ik geen backup's op spelen?? *edit*
 
Last edited:
Als je wilt downgraden, kan dat volgens mij wel. Je moet gewoon eens naar zo'n site gaan van homebrew ofzo..eventuel forum en gewoon aan hun vragen :p
 
Dirk-V said:
Denk jij, het gaat nu al tot firmwire hacks e.d., dat zijn zeker geen homebrews :X


voor versies vanaf 2.5 is het bijna onmogelijk om ze te hacke, omdat bij die versies gebruikt word gemaakt van Flash1 en bij die lagere word er gebruikt gemaakt van Flash0 en daar kunnen ze wel opschrijven/bwerken = downgraden... en iso's draaien

En ze hebben nog geen homebrew gevonden die en firmware hackt, ze hebben alleen een lek gevonden in Gta lcs en daardoor kun je met een e-loader de beveiling van 2.5 en 2.6 gedeeltelijk omzeilen zodat je sommige homebrew kan draaien die geen flash1 nodig heeft..

Zodra ze op de flash1 kunnen schrijven kunnnen ze hem dus egt hacken en downloaden en iso's opdraaien anders gaat het dus neit..
 
janwim said:
dus dan kun je geen backup's meer spelen??
*edit* hier opt werk ligt er nog 1 met software versie 2.0 dus daar kan ik geen backup's op spelen?? *edit*


Jaja ik ben al wijzer geworden:
Nee nu nog niet, je moet hem downgraden naar 1.5 dan kan het, mazzelaar met je 2.0 ik heb 2,5 ( heb hem toch gekocht :W ) maar dat word ook nog wel gehackt geloof mij maar.
 
AeroXJunkii said:
Jaja ik ben al wijzer geworden:
Nee nu nog niet, je moet hem downgraden naar 1.5 dan kan het, mazzelaar met je 2.0 ik heb 2,5 ( heb hem toch gekocht :W ) maar dat word ook nog wel gehackt geloof mij maar.

Lees mijn post hierboven daarin staat dat het moeilijk zowel onmogelijk word om het te kraken, ik vind het zelf ook klote want ik heb ook 2.5 maar ik vind het gewoon sneu voor mensen die contant valse hoop hebben met die fake-ass downgraders en geruchten... daarom wil ik tegen mensen zeggen dat ze niks moeten verwachten
 
je kan er redelijk veel mij, via de gta exploit kan er homebrew worden gedraaid, voor die lijst moet je ff kijken ergens op internet want ik weet niet precies uit me hoofd wat er allemaal op kan, zelf heb ik:

Snes emu, N64 emu, PSP radio, DoomPSP dus..
 
Back
Top