PSP & PSP Slim and Lite topic #1

8Gb kaartjes via ebay kopen, scheelt je een hoop geld in vergelijking met de nederlandse prijzen in de winkel. hier betaal je er volgens mij 120 euro voor (als het niet meer is) en in Japan oid. voor 75 dollar heb je er al wel een.

correct me if i'm wrong
 
dnek dat het aantal GB dat de psp ondersteund nog best hoog ligt. waarom zouden ze anders 20G kaarten ontwikkelen, bedoel in camera's zullen die kaarten zeker niet ondersteund worden.
 
Het moet wel een Memory Stick Duo kaart zijn en geen japanse-markt-troep. Maar volgens mij ligt het geheugen wat de psp aankan tegen de 40GB aan (flash-kaartje dan) maar ik weet niet of ik waar is want mijn duits is niet zo goed haha :p
 
Even voor de duidelijkheid, als je een psp S&L wilt 'upgraden' naar custom firmware dan heb je dus een PSP FAT nodig om de pandora batterij mee aan te maken.

Er zijn al diverse programma's gemaakt waarmee je via je pspFAT ( gekoppeld aan pc ) een pandora etc kunt aan maken.
Ook moetje een magic memory stick aanmaken en HIEROP staat de custom firmware die word geinstalleerd op de psp S&L.

Als je een psp hebt met custom firmware kun je dus ook psx spellen spellen.
Hier zijn ook een aantal programma's voor gemaakt zoals bijv. 'auto popstation', dit werkt dan als volgt: je ript de psx game (CD) via bijv. alcohol 120% naar een iso, deze iso wordt dan mbv autopopstation omgezet naar een eboot.php en een KEYS.bin, deze plaats je op je psp en je kunt spelen.

Ik heb thuis toevallig nog een pandora + magicmemorystick liggen, waarmee ik de EERSTE firmware van een slim&lite (3.6 als het goed is) kan upgraden naar 3.60M33 (custom firmware ) deze kun je natuurlijk zelf upgraden naar de nieuwste CF (3.91M33-2).
Ik wil dit best voor een aantal mensen 'gratis doen aangezien dit LETTERLIJK 5 seconden werk is ( en ik het belachelijk vind dat hier zoveel gevraagd voor wordt) wel moet je dan zelf verzendkoste betalen :) ( wel via PM graag )

En voor de mensen die een PSP fat hebben, hier heb je als het goed is niet eens een pandora batterij voor nodig, aangezien je deze gewoon kunt downgraden naar 1.50 en dan kunt upgraden naar de nieuwste CF.

PS- meld je is aan op www.pspcafe.be, aangezien je hier echt ALLE informatie/programma's kunt vinden.
 
Heeft iemand het volgende getest met PSP:

-MicroSD to MS Pro Duo adapter incl 2 gb MicroSD a 12 euro:

Spellen erop en knallen?

Standard.jpg
 
Ja die werken idd. Ik heb hetzelfde voot mijn mobieletelfoon. Samsung D900. Die heeft een MicroSD slotje , en die schuif ik... Affijn , het werkt. :p
 
Ah maakt geen moer uit. Ik ben naar de MediaMart gegaan , ding gekocht , spel erbij , nog wat pretspul en klaar. :p Toen kon k gelijk gamen.
 
Heb ook nog zo'n psp geval, Als de vakantie eraan komt zet ik was iso's op het kaartje, en hij kan mooi mee als MP3 speler.

Verders ligt het geval het hele jaar in de kast :p
 
Back
Top