PSP & PSP Slim and Lite topic #1

Pandora Batterij , vertel daar eens meer over ? Is dat écht gewoon een batterij ipv die Sony batterij die er standaard bij zit of ? Waar verkrijgbaar ? Hoe werk het ? Duur ?

ik kwam gisteren een mooie tutorial daarover tegen, je past ook een chipje in je batterij aan (is doodsimpel) en je download een progje @ pspnieuws.nl oid.

Ik ga het wel even bekijken allemaal en misschien downgrade ik mijn slim en lite dan ook wel naar 1.5 oid. om illegale games te kunnen spelen.

Zit al in de psp-scene sinds de psp1000k, de eerste import psp's in dit land.

Diverse malen de pandora batterij gebruikt om psp's van vrienden te downgraden en gaat tot nu toe helemaal vlekkeloos! 'T heet niet voor niets de official unbricker/downgrader.

Zelf heb ik me psp gedowngraded met de zogenaamde GUI's dat was wel wat lastiger omdat je meestal in bezit moest zijn van een orginele UMD om het te laten draaien zeg maar.

Mocht er nog iemand zijn in de regio Spijkenisse die zn psp gedowngraded wilt hebben, be my guest! 5 minuutjes werk voor zowel de oude en nieuwe slim/lite psp.

Hmm dit wil k ook wel... Kan ik ook opsturen dan oid ? Met garantie dat ik m wel terug krijg. :P En dat PS1 spellen spelen gedoe , kan dit dan ook ? Moet ik dan zeker de spellen opslaan op me SD kaart ? Of moeten die op UMD gezet worden ? Ik weet niet of ik die zelf kan branden ?

Hmm dit wil k ook wel... Kan ik ook opsturen dan oid ? Met garantie dat ik m wel terug krijg. :P En dat PS1 spellen spelen gedoe , kan dit dan ook ? Moet ik dan zeker de spellen opslaan op me SD kaart ? Of moeten die op UMD gezet worden ? Ik weet niet of ik die zelf kan branden ?

Trekt jou pc google niet ofzo?

Denk je zon umd in je pc te kunnen rammen ofzo :+ damn

Over ps1 spellen de gewone europese pal doet hij niet (bij mij deden ze het iig niet alleen die andere, naam ff kwijt) Maar alles staat op google hoor. Kleine moeite er staat aardig wat;)

NTSC... Maarem , weet niet of je t doorhebt... :rolleyes: Een UMD is gewoon een mini-disc. Met een UMD hoes eromhee nzodat ie in je PSP past. Meer is t niet. Die hoesjes kan je zo los gewoon kopen. :)

Hoe zit dat met die batterij dan... Zit daar die software op ofzo. :? Dat gedeelte snap ik ff niet. Waarom een geheel nieuw batterij kopen , om alleen software te vervangen... Volgens mij zit de software toch echt niet op de batterij.. :P Of ? :o

Hoesje los kopen weet ik niks van zou best kunnen.

Maar de batterij kan je ook gewoon weer "normaal" maken. Iig de mijne doet het weer goed. Staan ook genoeg tutorials op het internet precies in stappen beschreven. Zolang je gewoon alles doet wat er staat kan er in principe niets fout gaan. En als je er homebrew op kan afspelen kan je er gewoon veel meer mee :P

Hoe zit dat met die batterij dan... Zit daar die software op ofzo. :? Dat gedeelte snap ik ff niet. Waarom een geheel nieuw batterij kopen , om alleen software te vervangen... Volgens mij zit de software toch echt niet op de batterij.. :P Of ? :o

Op de batterij zit waarschijnlijk een soort flash geheugen waar je naartoe schrijft als je een pandorabatterij wilt maken. Want zodra je een pandora batterij maakt boot ie je psp gelijk op zonder de schakelaar naar boven tehalen.

Batterij is trouwens gewoon weer te herstellen..

Ah Ok. En als het mis gaat ? Dan heb je die originele batterij nog voor die andere woftware die er nú op staat zeg maar ?

Het gaat nooit mis, wil ik zelfs 100 euro voor leggen..

Je hebt maar 1 batterij nodig, als je weer een normale wilt hebben stop je je oplader gewoon in je psp zonder batterij erin (psp gaat nog wel aan trouwens) vervolgens stop je de batterij erin, draaid de pandora software op je psp en voila je hebt weer een normale batterij na een harde reset.

Nooit geweten dat je zo makkelijk een PSP S&L kan hacken om gedownloaden spellen te spellen, kon na 10min al me gedownloade spellen al spelen :P Gelijk maar even 7 games aan het downloaden gezet haha, handig met een 8GB Kaartje er in :D :D

Alleen weet iemand toevallig een goede site voor een Nitendo Emulator zodat ik ook Super Smash Brothers kan spelen want heb er al 1 gevonden maar die werkte niet echt goed..

Back