PSP

R3-Parts

R³-parts
hey mensen...

ik zat er aan te denken om morgen een psp tekopen maar wat kan je er nu eigenlijk allemaal mee en wat ook weer niet... of zeggen jullie nintendo ds ?

kan ik zomaar onderweg in het vliegtuig internetten google youtube.. scooter forum ??

films kunnen er op hoeveel mb heb je daar voor nodig?

muziek spelletjes en wat nog meer dat is me eigenlijk heel niet duidelijk ..

grote verzie kleine verzie?

miss kunnen jullie mij wat meer vertellen !

gr robin
 
Advertisement - register to remove this

spelen,muziek,films... dit alleen volgens mij...

verder komt er nu weer een nieuwe versie van dat ding uit, kleiner (of dat fijn is??) lichter en aansluitbaar op je tv..
 
jp die is er al ! en wat je zegt klopt ook maar meende ooit in een programma te hebben gezien dat je ook kan internetten of dat nu eg is als ..op computer hoop ik wel maar dta zal wel niet
 
ja er zit WiFi in, dus overal waar je draadloos netwerk hebt, kan je je PSP connecteren.

al moet ik je zeggen dat surfen op een PC aangenamer en makkelijker werkt :)

Voor de rest, je kan er homebrew opzetten, dus (illegale) software, waarmee je alle spelletjes gewoon kan downloaden.

Films, ja, voorize dan maar een Memorystick van 1gig, aangezien je toch ook wat muziek erop wilt :)

als je nog vragen hebt, stel ze maar
 
oke dat internet is net alsgewoon en je kan met je controller gewoon alle letters van a tot z in typen ? en zou ik dit kunnen gebruiken in een vliegtuig.. ik heb geen ander spul veder nodig of zo ? en kosten aan verbonden of zo ?
 
Zolang er WiFi in de buurt is betaal je geen internetkosten. Joystickje werkt als muis en als ik me niet vergis kun je een toetsenbord 'openen' met een bepaalde toets. :)
 
oke ... ik twijfel nog beetje omdat ik wel een figuur ben die hem na die vakantie miss wle neit ozu gebruiken :p ik ga morgen even langs de winkels voor veder info :D !!
 
jah, je toetsenbord is zoals op elke console, lettertje selecteren en X duwen :)

werkt kk onhandig, maar ja, daarvoor koop je geen PSP om te internetten he...

voor de rest, lekker aanbod qua games, dus zeker een leuk dingetje :)
 
Man je gaat op vakantie en je wilt internetten? :X

Koop hem gewoon voor de spellen en films. Internetten op zo'n ding is tog waardeloos.
 
ja 10 uur in het vliegtuig ...zeker en net voor het slapen gaan ... kan wel blaadjes kopen maar na 20 min heb je die ook wel gezien :W ik dan :p
 
ik hoop dat het mag, wifi in het vliegtuig, weet niet of dat er al is.

maar als ik jou was zou ik wachten op de nieuwe psp, want als je nu een oude koopt krijg je spijt. en de nieuwe psp wordt evenduur als de oude...
 
thomas ja ik had al stukjes gelezen ... maar ook dat die @ dixsons er al is ... even goed kijken anders nog even goed over na denken ;)
 
kaartje van me telefoon kan der ook in geloof ik :p is wel 64mb ... maar als ik em koop komt er wel 1 a 2 films gelijk bij en 1 spel voor de rest muziek en filmpjes van de computer

kan er trouwens ook msn op of zo ... ? met speciaal programmatje .. of iets ...
 
dude omg, ga gewoon naar een winkel en vraag achter een laptop

wtf ga je nou MSNen op een psp?

kan je zelf toch ook wel op komen dat dit niet handig is
 
dat niet handig is oke .. op telfeoon ist ook niet handig maar dat kan ook... dus zo raar vind ik het nog niet ... laptop hebben we hier ook maar die gaat niet mee omdat te groot is ... dit was dus me alternatief
 
Back
Top