De PSP

stormer

Well-Known Member
Ik weet zeker dat er hier nog meer mensen zijn die hem hebben of binnenkort gaan halen ik was het helemaal niet van plan maar heb er nu ook een gekocht. Dikke impuls dus hoop geen spijt te krijgen.

De eerste vraag; hoe zet je een foto op de achtergrond van je menu ?

Greetz

Edit:

Voor de mensen die niet weten wat de psp is, het is een handheld versie van de ps2 dus ook de graphics van een ps2:

psp_2124.jpg

psp_2134.jpg

top_sony_psp_launch.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ErwinZ said:
Ik koop er denk ik 1 over een half jaar oid, zijn ze hopelijk een stuk goedkoper :)

Maar lijkt me echt zwaaaar tof :W:W

Same here...de prijzen gaan meestal wel omlaag na kerstmis.

Anyway, ff handleiding lezen denk :p
 
Gast uit mijn klas heeft hem al tijdje; uit Japan gehaald op vakantie. Het
is echt wel superbruut ding :W
Maar denk niet dat ik er 1 zal kopen :)
 
Kvind hem wel supermooi
Maar 250 ga ik neit uitgeven voor zon stuk plastic.
Ik hou dat geld liever vast en geef dat uit aan de PS3. Daar heb ik nog wat aan.
DIe spellen voor die psp zijn ook abnormaal duur :/
 
dartmaster187 said:
Kvind hem wel supermooi
Maar 250 ga ik neit uitgeven voor zon stuk plastic.
Ik hou dat geld liever vast en geef dat uit aan de PS3. Daar heb ik nog wat aan.
DIe spellen voor die psp zijn ook abnormaal duur :/

Voor de ps2/ps3 niet dan? :*
 
Ik Koop Hem wel over een jaar ofzo

vanwege de prijs die na een half jaar zwaar gaat zakken Zoals gewoonlijk...

en vanwege dat de Nu geproduceerde schermpjes in de PSP dooie pixels kunnen hebben
Waar GEEN garantie opzit...

dus ik w8 lekker :D
 
DavidHamers said:
en vanwege dat de Nu geproduceerde schermpjes in de PSP dooie pixels kunnen hebben
Waar GEEN garantie opzit...

Dat is toch alleen bij de amerikaanse en japanse import ofniet? Of zit ik nu fout :p
 
kheb hem nu al een paar maanden uit amerika, ik zeg een ding, update NIET naar 2.0 want je kan dan geen illegale spellen spelen
 
Vriend van me heeft er gister een poosje mee gespeeld. Hij vond het scherm veel te klein en daardoor dus gewoon zo goed als waardeloos....
250€ vind ik zowizo veel te veel.
 
Hoezo scherm veel te klein, het blijft een handheld he. De PSP heeft het grootste scherm tot nu toe onder de Handhelds. Beetje loos argument imo. Maar 250€ is inderdaad veel geld.
 
Ik heb er op Dance Valley even mee gespeeld, en ik moet zeggen dat ik het een erg mooi ding vind. Als je de kwaliteit van het materiaal bekijkt vindt ik de startprijs nog niet eens verkeerd. Ikzelf zal alleen nooit een handheld kopen.
 
Ding is leuk maar straks komen dik chille consoles uit xbox 360 / revolution en de ps3 waar ik voor ga :p

Met die zooi is het altijd slim om het na een jaartje ofzo te kopen is het betaalbaar en illegale spellen...
 
je kan nu al illegale spellen spelen, alleen het punt is dat je ze van de memory stick moet spelen en een 1 gig memory stick kost iets van 100 dollar
 
Back
Top