This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Dark Evolution Viper

Status
Not open for further replies.
Achterstaaf is niks mis mee, gewoon houden!
Ding is sterk en weeg niet veel, mooi polijstbeurtje en klaar denks?

Net ding Boj!!

W00t er begint ook nog leven in te komen ook, nu MAG je niet meer stoppen he!
Wees maar niet bang Erwin. Tijd zat... :W

Spreek Jordy eens aan, die heeft nog iets te koop wat hem HEEL goed zou doen en ook nog eens de juiste lengte ivm je verlenging heeft

Daarvoor moet er eerst weer een beetje geld binnenkomen. Die camera was een rib uit mn lijf... :X

Neem aan dat de kleurencombo zo blijft? want anders doe je hem teniet.

Kleurstelling: Zwart metallic (hoofkleur), Gouden accenten/striping (kleur velgen), afgezet met rode lijnen (kleur voorvork). Er is een photoshop voor me gemaakt en die liegt er niet om...

Ik heb alleen nog geen spuiter gevonden die mij met zekerheid kon vertellen dat hij het kan spuiten. De zoektocht gaat door.

ziet er lekker uit kerel erg netjes net als je eerdere projecten.. maar wat kost nou zo'n schijfje Magura alsk brutaal mag weze?

Greetz en suc6

Jammer dat alle kappen in orgi. staat blijven kwa polyester werk, vind het een beetje te staandaard.
Maar ben zeer benieuwd naar het spuitwerk -:- en het eindplaatje.

suc6 Greets Servi

Jammer dat alle kappen in orgi. staat blijven kwa polyester werk, vind het een beetje te staandaard.

Hehe.. Toch grappig dat er meteen conclusies getrokken worden zonder dat ook maar 1 keer het woord polyester gevallen is in dit topic. :*

Er wordt nog wel het een en ander aan gedaan, maar niet teveel.

Update 3 Juli 2007
Nu blijkt dat alles past en alles goed zit kunnen de kappen binnenkort geschuurd worden en richting de spuiter. De plannen en ontwerpen voor de paint liggen al klaar, enige wat nu nog nodig is is een emmer geld. :+

Tjah trek geen conclusie`s.
Effe schuren en richting de spuiter dus geen polyesterwerk neem ik dan aan

Update 24 Juli 2007

In eerste instantie baalde ik er van dat het allemaal zó ontzettend lang duurde bij de coater. Het frame duurde al lang maar mijn remzooi nog veel langer. Eerst kreeg ik bericht dat het klaar was, een dag later dat het allemaal rood gecoat was terwijl het zwart moest zijn. Daar gingen dan weer 3 weken overheen toen ik eindelijk mijn remspullen terug kreeg. :W

Zoals is te zien heb ik ook chromen Stage 6 remhendels en rempotdekseltjes erbij gekocht. Het coaten is erg strak geworden en het spul ziet eruit als nieuw. :W

Ik vond het erg mooi en heb het daarom dus maar verkocht. :W

Na het lezen van een advertentie hier op het forum dat iemand opzoek was naar aerox rempotten heb ik eens contact op genomen met deze vriendelijke man. Na even praten en onderhandelen kreeg ik een erg mooi bod voor mijn vers gecoate spullen. Weg ermee dus. :+

Aangezien ik al langere tijd wist dat iemand van SSR iets leuks tekoop had staan hoefde ik hier niet lang over na te denken. Even contact opgenomen, een goed bod gedaan waarvan ik zeker wist dat ik niet achter het net zou vissen.. En 4 dagen later waren ze er dan. :W

Samen met een hagelnieuwe stalen remleiding is dit een zeer geil setje. Al zeg ik het zelf. :~

Mijn remklauwen heb ik uiteraard niet verkocht. Die zijn nog gewoon netjes glans zwart gecoat. Ik heb er momenteel eentje liggen omdat ik de andere nog in elkaar moet zetten.

Dit was de update voor vandaag. Deze week of achterin het weekend monteer ik de spullen even en hoop ik ook dat mijn clamp klaar is zodat mijn stuur er op een juiste manier op kan.

Attachments

• DSC_0295 (Medium).JPG
    65.9 KB · Views: 4,117
  • DSC_0297 (Medium).JPG
    54.5 KB · Views: 4,113
  • DSC_0298 (Medium).JPG
    45.1 KB · Views: 4,113
  • DSC_0353 (Medium).JPG
    55 KB · Views: 4,120
  • DSC_0354 (Medium).JPG
    52.7 KB · Views: 4,104
  • DSC_0356 (Medium).JPG
    65.7 KB · Views: 4,109
  • DSC_0359 (Medium).JPG
    56.2 KB · Views: 4,221
Last edited:
nice nou nog een hendeltje zien te regelen.
Mocht je nog zn remkabel willen voor de andere kant ik heb er nog een liggen hagel nieuw precies dezelfde pm me maar bij intresse.
word wel wat deze sr :*

Hendeltje is al geregeld als het goed is. Heb EPC gemaild en hier in de buurt rond gebeld bij motor/cross zaken. 1 zaak had nog een 2e handse liggen en de ander kon ze bestellen. (duurde alleen 3 weken en was duur ivm verzendkosten) ;(

Compleet Aerox remset + Sage 6 deksel + Stage 6 remhendel: 365gram
Compleet Nissin remstje: 400gram

Uiteraard zonder remvloeistof. Aangezien er in een Aerox rempotje meer vloeistof gaat dan dat er in het Nissin reservoir gaat valt dat verschil te verwaarlozen denk ik. Het scheelt in ieder geval absoluut niet veel.

Komt ook nog bij dat de remlicht sensor er nog af gaat en de remhendel nog ingekort gaat worden. Dus uiteindelijk zullen ze nog iets lichter zijn ook denk ik.

Status
Not open for further replies.