This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Dark Evolution Viper

Status
Not open for further replies.
Zeer netjes idd, vind het stuurtje wel wat hebben.. helemaal met die zéér geile rempompen,

Die foto van de voorkant heeft wat weg van Darth Vader (A)

Nogmaals, ik bouw dit ding op omdat ik het leuk vind. Ik vind het handelen in de onderdelen zelfs leuk... Ik rij geen SBO maar ga er lekker af en toe ergens mee knallen.

Een zware scooter, een lichaam van 95kg, een voorvork van lood en een setup waar ik niet al mijn spaarcenten ingestoken heb... Komt ook nog bij dat ik een fulltime baan heb van 50 tot soms 60 uur per week. Dus dat is geen ideale SBO combinatie.

ik geef je groot gelijk, ik deed exact hetzelfde, straatsjeezers ownen alles:W

Hmm, waarschijnlijk iets van `hoeveel heeft het je allemaal gekost?`

Maar dat is niet netjes om te vragen

mooi straat hok man word steeds mooier..
maar nog ff over dat stuurtje.. ik vind ze allebei zeer strak
maar is dat halfords stuurtje niet beetje kut voor op straat?
ik vind m wel hard staan maar lijkt me niet comfortabel rijden

mrja we zullen zien! :*
laterr!
Gr. Lorenzo

Ik zal als ik thuis ben vanavond eens een foto maken van zitpositie.

En het is inderdaad geen dagelijks vervoer. (Toch thnx voor je compliment. :*)

Is gewoon een sprinter, maar niet voor sbo maar voor je hobby en zo nu en dan over straat met maten denks... Ben met precies hetzelfde bezig, en dan zo nu en dan een meeting pakken

Nette scoot, maar heb dat al vaker gezegd geloof ik :W

3 kleine meevallertjes vandaag.

- Ik heb mijn evo carters + krukas + cilinder (evo 2 abt tuned) zo goed als verkocht.
- De zuiger voor mijn Pro race blok (EPC tuned) is nog gewoon te gebruiken. We gaan dus voorlopig even verder met het Pro race blok. Dit bouw ik gewoon op en zie wel wanneer het tijd is om het spul te verkopen.

En tot slot heb ik vanmiddag boven alle verwachtingen uit en met puur toeval een telefoontje gehad van mijn oude stage plaats. Ik kan daar een volledige week + een paar avonden werken. Foto's maken op de voorjaarsbeurs en een online foto archief van alle producten opbouwen. Krijg hier een aanzienlijke vergoeding voor dus voorlopig hebben we nog een buffer.

Last edited:
Status
Not open for further replies.