This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Dark Evolution Viper

Status
Not open for further replies.
Waar moet die komen te zitten dan? Ik kan er zo 123 geen plekje voor verzinnen.... Het mooiste zou zijn om deze in het groot over de zijkant te doen. (wat perfect zou kunnen bij een Aerox) Alleen is de zijkant van een Viper te smal voor zo'n afbeelding.

Ik vind het design echt super netjes gedaan, heel erg netjes.
Alleen wat ik altijd vind met zoiets is dat als je het toch van plan bent aan te gaan pakken... maak er dan iets vets/opvallends van, waar mensen naar om kijken als ze er langs lopen.

Dit zijn kleuren die standaard zitten op een sr 2005 (of weet ik ook veel welk jaar eigenlijk)

Als je dit design wel aanhoudt maar een laat shoppen in een totaal ander kleurtje... iets vets/opvallends/fluoriserend ? Probeer eens wat geks.

Das mijn visie op de zaak je vroeg om meningen, dus ik dacht laat ik mijn mening eens ''in de groep gooien''.

[Ir]http://i11.tinypic.com/4uu7d4h.jpg[/Ir]

Dat is ook al voor me gedaan....
Maar dan zit ik weer met het probleem dat ik mijn velgen moet laten coaten / spuiten. En daar heb ik toch weinig zin in eigenlijk aan het zien het een zeer net setje velgen is (dus onnodig om opnieuw te laten spuiten).

Het rode wil ik sowieso terug laten komen omdat mijn voorvork rood is. En nee, die laat ik niet spuiten.

Ik zal eens gaan nadenken over een leuke kleuren combo. Qua design ben ik eigenlijk wel redelijk tevreden. Het idee van ruud klinkt ook leuk, maar vind ik er niet zo goed bij passen om heel eerlijk te zijn. + Wat jij ook zegt Jasper, dan lijkt het inderdaad weer een beetje te standaard...

[ir]http://i16.tinypic.com/66cub9h.jpg[/ir]

Als ik toch eens geweten had dat een striping laten spuiten zoveel denk en prutswerk bevat had ik het hele idee niet in mijn hoofd gehaald denk ik...

Iemand nog suggesties qua kleurencombo? :X

Donder op met parelmoer / verlopende kleuren en speciale shit man.

Knal geel met rood ofzo lekker gek doen, laat 'm opvallen.

Inderdaad geen parelmoer / aparte flipflop kermis kleuren, dat vind ik verschrikkelijk. :+ De schilder komt morgen het huis schilderen dus zal eens door zijn waaier wapperen.

Heb mijn spuiter nog gesproken en er zou voor 2 velgjes meespuiten geen meer prijs in rekening gebracht worden. Dus dat probleem is ook al uit de wereld verholpen. :W

Ik vindt het zo ook al wel vet, ik heb niet het idee dat hij echt wat mist.

Iig kun je dit zeker als een basis gaan gebruiken, en dan evt nog kleine accenten erbij voegen... Het leeuwtje erbij op zou ik iig wel doen :W

Die leeuw schrap ik. Dat vind ik zelf niet mooi, dan blijf ik liever bij het eerste ontwerp. De leeuw erbij is een leuk idee, maar het is absoluut niet meer één geheel als je het vergelijkt met de eerste fotoshop.

Status
Not open for further replies.