This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Danny's Phantom #2

Bedankt voor al die reacties *D

Ik vind de achterkap ook supervet geworden, en hij zal ook zeker zo blijven..
En nog eventjes voor de duidelijkheid: Figtherfox is diegene die al het polyesterwerk doet!

heeft de cristofolini racer niet dezelfde voorkap? Ik heb hier niet een foto zit in frankrijk. Voor mij is het nog 3 dagen en dan ben ik terug van mijn stage 5 en een halve maand in Frankrijk.... Voor de rest is ie egt vet*D

Update 31 Oktober 2007

Hallooo, daar ben ik weer :W

Heb vandaag een leuk tochtje gemaakt richting lexmond om dit op te halen:

Een rempompje die je doormiddel van eem mtb hendeltje kunt bedienen, dat staat een stuk netter als dat lompe resorvoir op me stuur, ook heb ik vers rubber gekocht voor me achtervelg omdat er naar eindhoven niet veel meer van over was:

Eindhoven bandje:

Nieuw rubber:W michelen bobber:

Rand gepolijst (moet nog beter):

Ook heb ik al een tijdje geleden verse balhoofdlagers aangeschaft en een minarelli am6 spruitstuk hier moet alleen nog een wig voor gemaakt worden, me tuner is daar aan bezig dus dat komt allemaal goed*D

Me blok kan ik deze week ergens op halen, dus dit weekend staat de boel weer helemaal in elkaar in frameReezZer style.. want me kappen liggen bij victor, de scooter staat er nu zo bij:

Lekker kaal dus, morgen ga ik ophanging lassen voor me rempomp dus dan horen jullie wel weer van mij :W

Ohja, niet te vergeten.. Ruimte besparen moet ook gebeuren :+ :

Oooooi :*

Eerste post aangepast!

Last edited:
Update 1 november

Vandaag maar eens begonnen met me frame klaar te maken, allereerst even de balhoofdschalen en lagers vervangen.. Ook gelijk even het kroonstuk zwart gespoten:

Toen vond ik deze metrakit zwevende schijf in me schuur die ik ooit vorig seizoen ooit had gekocht, gelijk maar gemonteerd:

Ook even in me schuur rond gezocht naar een stel fatsoenlijke voorvork poten, de poten die bij de phantom van kees zaten zagen er nog goed uit, dus die zijn in de plaats gekomen van de oude:

Daarna ben ik gaan denken hoe ik die rempomp ging monteren, naar wat passen denken en meten en eindelijk uitgevogeld te hebben hoe dat ding werkte een paar plaatsjes gemaakt, en die aan mijn frame gelast:

Het laswerk is niet supernetjes, maar ik vind het zelf redelijk gelukt O-) , vanavond of morgen ga ik beginnen aan een adaptor voor mijn remklauw omdat die ene die erbij zat niet paste :X
Als de adaptor af is kan er ontlucht gaan worden :W
Nu wachten op mijn blok tot ik die kan ophalen,

Jullie horen nog van me :*

Als je toch aan het ontluchten ga, heb ik nog wel een scooter waar de achterrem op druk moet :+

Ziet er al veel belovend uit Danny moet toch binnenkort maar eens langs komen, voordat je in Spanje zit 8)