Culinaire meningen #1

Status
Not open for further replies.

Joshua.

Premium User
Omdat eten een van mijn grootste hobby's is, na slapen :W Was ik benieuwd hoe het zat met de meningen en ondervindingen van members over buitelandse keukens, fastfood ketens, of toch liever je eigen moeders maaltijd..

Dus brand los.

Op zondag kookt mijn ma eigenlijk nooit, dus ik denk dat ik vandaag maar naar de Mac ga. Krijg een gratis winterburger met mijn gebroken poot :D
 
Advertisement - register to remove this

:DHoezo gratis winterburger 8P Is dat altijd als je je poot breekt 8P

Mac is idd chill, zelf na het stappen altijd Shouarmaaaaa :W
 
Tomatensoep met stokbrood 8)
Als echte maaltijd soep, met groeten dikke ballen kipfilet en al die zooi erin? Of gewoon als vooraf?

:DHoezo gratis winterburger 8P Is dat altijd als je je poot breekt 8P

Mac is idd chill, zelf na het stappen altijd Shouarmaaaaa :W
Zowiezo na het drinken eten is een geniale uitvinding :W:D

En omdat het nu dus winterweken is, en ze wintersport promoten. Krijg je dus bij een breuk (wat vaak gebeurt met ski'en en snowboarden) een gratis burger :)

mama's keuken eunt :W
Wat vind je echt lekker wat je ma kookt dan?
 
Wat ik op kamers erg veel eet is dit:

Pak van 400 gram thaise roerbak mix, en een bakje kipreepjes.

Kip bakken, daarna roerbak mix erbij en dan wok saus (half potje) erbij. En dan opeten zonder rijst ofzo, goed te eten, 1 pan afwas en gezond.
 
idd.

op zondag altijd feest hier.
staat me moeder de halve dag in de keuken een lekker 3-gangen diner te koken.
was net wat te drinken halen en t zag er al weer goed uit8)

verder ben ik wel fan van de franse keuken voor goed eten.

als tussendoor maakt t me geen flikker uit allemaal, Mac, BK etv vult bij mij altijd voor een half uur daarna heb ik weer honger.
shoarma of döner o.i.d. gaat er ook altijd goed in na het uitgaan zoals wily ook al aangaf:#


edit:
die idd was op .Bram gericht (broertjes he;))
 
Toen ik op kamers zat maakte ik sowieso bijna alleen maar rijst of pasta. Altijd wat groente er doorheen en het is zo klaar. Kip/gehakt is allemaal zo gaar.

Mijn eetgewoonten zijn trouwens niet zo best (denk ik). Gebeurd vaak zat dat ik 's avonds pas voor het eerst eet (met avondeten). Vaak geen trek/paar bakken koffie ofzo.
 
Ik heb echt hekel aan de Mac, het is gewoon zo goor. Burger King is al 10x beter.

Liefst, als ik toch al zo eet, ga ik shoarma oid eten, imo veel meer waar voor je geld.
 
Laatste keer dat ik naar de Mac ben geweest, was ik de hele avond misselijk. Smerig eten daar. Burger King is inderdaad al stukken beter.
 
Wokken is idd zeer goed te doen, maar dan niet met rijst of mie ofzo, maar gewoon wat pasta shit, van die gedraaide dingen ofzo, heerlijk :D.
 
jij vind het gewoon zo goor ;) (@stephan)

vind de mac wel chill, had laatst een soort mc chicken maar dan van de BK besteld, nou ik proefde echt 3kwart brood :(

zelf eet ik zon btje alles, vind oosters en italiaans wel enorm chill, net als mama´s keuken met de stamppot etc. :D
 
Na 't stappen standaard shoarma :W McDonalds ben ik niet zo gek van.. Ik vind het wel lekker, maar van die (mini:p) burgers raak je heel snel vol, en na een half uur heb je weer honger :rolleyes: Burger King vind ik veel relaxter, lekker grote burger met veel sla enzo! :)

Qua gewoon avondeten, ben ik helemaal gek van lekker pittig Indisch en Mexicaans, vooral als de vriend van m'n moeder kookt:~. Maar een lekker happie boerenkool van m'n moeder gaat er ook altijd in :W

Australisch eten vind ik ook wel relaxt +pippi+ Gewoon een lekkere lap vlees op de BBQ met wat bbq-saus:+
 
Ik heb pas 2x Burger King ofzo gehad. Dichtsbijzijnde is 20km verderop. Mac hebben we wel in Helmond. Ik vind de Mac ook niet echt verbijsterend goed. Maar het is altijd wel te eten. Ik eet de laatste tijd wel veels te vaak Dürüm Kebab. (Voor de mensen die niet weten wat dat is, wat me sterk lijkt; een soort pannekoek met daarin kebab die ze dan dichtrollen). Vooral ook omdat een van mijn beste maatjes zelf zo'n zaak heeft. Dus én dikke korting, én gelijk gezellig beetje praten enzo :)
 
Burger king niet lekker. Mac of KFC dat euwnt. Verder gewoon 'krieltjes' Gebakken in olie, Goede bak sla en groot stuk vlees..mmm heerlijk:D
 
jij vind het gewoon zo goor ;) (@stephan)

vind de mac wel chill, had laatst een soort mc chicken maar dan van de BK besteld, nou ik proefde echt 3kwart brood :(

zelf eet ik zon btje alles, vind oosters en italiaans wel enorm chill, net als mama´s keuken met de stamppot etc. :D

De crispy chicken ownt dus hé, mocht je die bedoelen.
 
Papa's stoofpotje :~

Crispy chicken word officieel niet meer verkocht :p denk dat ie de longchicken bedoelt, als je die niet super vond ( wat ik kan begrijpen) vraag dan naar kaas en tomaat, en vraag of je een verse mag :p. Héérlijk :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top