Culinaire meningen #2

Status
Not open for further replies.
mg2686.jpg

Gisteren eindelijk weer eens wat normaal te eten gemaakt (van AH.nl).

Per pakketje:
-minimaal 1/2 Paprika ( / courgette origineel, maar dat trek ik niet) in citroenschilrasp + sap, peper en zout (1 citroen voor 4 pakketjes is precies goed).
-Kipfiletje in 4 stukken met beetje peper en zout.
-Zwarte olijven 50gr.
-Cherrytomaatjes heel.
-Mozza (eigen toevoeging).
-1 eetlepel pesto.

Op bakpapier, dichtvouwen, bovenkant open laten en 20min op 200gr.
:~

Blij dat ik weer een dinnetje heb. :p
 
Last edited:
Oh, dat is bakpapier idd.
Er loopt veel vocht uit, dus bladerdeeg lijkt me niet heel handig.
Ook gewoon in dat papier op een bord opdienen.

Het was niet 'flauw', maar er kan nog wat toegevoegd worden imo.
Knoflook en/of ...

D'r pa is trouwens molenaar, dus dat worden verse broodjes op de (zondag)ochtend. +pippi+
 
D'r pa is trouwens molenaar, dus dat worden verse broodjes op de (zondag)ochtend. +pippi+

Ik werk bij een bakker, ontbijten op het werk.:p 's Morgens als ik daar begin als eerst een warme croissant en harde bol met sesamzaad naar binnen werken, warme bolussen zijn ook zo enorm lekker.

Edit: vanavond uit eten met het gezin, geen zin in. A la carte eten met op de kaart gerechte die net dat beetje extra hebben. Als ik ergens wel een hekel aan heb is a la carte eten omdat je dan geen rondjes kan lopen, van dat culinair hoogstaande voedsel(ik ben er zo één van wat de boer niet kent dat eet hij niet), dat het altijd gereserveerd moet worden dus dan zit je ergens aan vast en kan ik het niet 5 minuten voor 6 beslissen en dat je er picco bello bij moet lopen. Dagelijkse kloffie zit nog altijd het lekkerst vind ik. Daarom ben ik veel fan van de mac, binnen 2 minuten je eten, zelf om je voedsel lopen net als bij een buffet of zelfs in je auto, geen reserveringen en je word niet aangekeken als je niet in een pantalon binnen komt lopen.
 
Last edited:
Ik werk bij een bakker, ontbijten op het werk.:p 's Morgens als ik daar begin als eerst een warme croissant en harde bol met sesamzaad naar binnen werken, warme bolussen zijn ook zo enorm lekker.

Edit: vanavond uit eten met het gezin, geen zin in. A la carte eten met op de kaart gerechte die net dat beetje extra hebben. Als ik ergens wel een hekel aan heb is a la carte eten omdat je dan geen rondjes kan lopen, van dat culinair hoogstaande voedsel(ik ben er zo één van wat de boer niet kent dat eet hij niet), dat het altijd gereserveerd moet worden dus dan zit je ergens aan vast en kan ik het niet 5 minuten voor 6 beslissen en dat je er picco bello bij moet lopen. Dagelijkse kloffie zit nog altijd het lekkerst vind ik. Daarom ben ik veel fan van de mac, binnen 2 minuten je eten, zelf om je voedsel lopen net als bij een buffet of zelfs in je auto, geen reserveringen en je word niet aangekeken als je niet in een pantalon binnen komt lopen.

Dat weet ik ja :+
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=hqFIfQIEwL4"]YouTube - bakken met baard deel 1 spacecake subtitled[/ame]

Classic! :W
 
Komt vanavond een chick bij me eten (die niet zoveel lust :rolleyes:) dus ga maar voor pasta met verse saus :)

- Verse pasta (spaghetti)
- 1kg tomaten
- Rundergehakt
- Ui
- Knoflook
- Basilicum
- Laurierblad
- Parmezaanse kaas
- Olijfolie, peper en zout

Daarmee moet ik het gaan doen, hoop dat het me nog lukt, heb het ooit 1x eerder gemaakt :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top