Lpf -> meningen

Oke Oke, ik zal nog 1 post schrijven hierover, niemand kan het toch met elkaar eens worden., en ik kan hetgeen wat jullie zeggen ook niet ontkennen.

Maar het is wel zo dat idd de politiek een stuk leuker is geworden met deze nieuwe partij LPF. Mensen hebben nog nooit zo erg meegeleefd met de politiek als dit jaar en dat is toch frapant.
Ik blijf erbij dat dit niet zomaar komt, de LPF sprak mensen aan die het zat waren zoals alles geregeld is in NL.
en dan denk ik vooral aan het vreemdelingenbeleid (of hoe het dan ook heet)
Loop maar is op een zaterdagmiddag door R'dam heen, je ziet meer allochtone mensen als oorspronkelijke nederlanders.
Ik heb verder niks tegen deze mensen, ik woon in een rustig dorp waar je er nauwelijks wat van merkt.
Alleen met uitgaan voel je soms wat spanning maar als je je voorderest gedraagd dan loopt het met een sisser af, en dat kun je ook gewoon met je eigen volk hebben.

De oplossingen tegen deze problemen weet ik idd niet en met mij heeel veel anderen.. Maar de partij heeft het gewoon gehad van de zwevende kiezers die toch niet persee weten wat ze stemmen.. en dat zijn er genoeg zie je maar.
Nu heeft de LPf het verklooid en het kabinet is gevallen.
Van mij hoeven ze ook geen tweede kans te krijgen.
Maar ben er heilig van overtuigd dat je niet alles wat ze hebben gedaan en teweeg hebben gebracht een negatieve stempel kan geven.
 
Als Pim niet was vermoord was het heel anders gelopen. In de LPF zitten nu onervaren mensen. Ze moeten het nog leren. Ik vind hun ideeen echt goed, alleen ze moeten nog beter leren het beroep van politicus uit te oefenen. Daarom moeten ze gewoon nog een kans krijgen!
 
LPF is gewoon een dikke teringbende.....

En ik snap wel dat de rest niet ingreep omdat zij ook wel weten dat als het kabinet zolu vallen de zetels van de LPF naar een andere partij zouden gaan. Duzz het is ook wel enigzins logisch....
 
Originally posted by AppieNRG
Als Pim niet was vermoord was het heel anders gelopen. In de LPF zitten nu onervaren mensen. Ze moeten het nog leren. Ik vind hun ideeen echt goed, alleen ze moeten nog beter leren het beroep van politicus uit te oefenen. Daarom moeten ze gewoon nog een kans krijgen!

Het word niks denk ik, vind maar nog ns zo'n persoon als Pim. Niet te doen, one of a kind.
 
Originally posted by //\\//\\@$t€®
LPF was prut geworden door de dood van PIM. Ik heb vertrouwen in het nieuwe systeem van emile ratelband. Gewoon je mening via het net. De mensen laten kiezen

Lekker betrouwbaar en representatief systeem ook :|
En die Ratelband, WALGELIJK...
Ik heb gister dat programma van um gezien... :r :r :r
 
Back
Top