Culinaire meningen #1

Status
Not open for further replies.
Gaat ver idd.
Die geitenkaas is gewoon anders/lekker en heeft dan een klein pluspuntje.
Maar het is zeker niet de enige kaas (omdat het met plantaardig stremsel is) die ik eet.

Gisteren gourmetten/grillen bij vrienden...."ja ehmmm moet er een vleessappen vrij gedeelte zijn?"
Ja daaaaaaaaaaaaaaaaaaag!

goed bedoeld verder...maar dat gaat echt te ver.
Net tartaar in die pan gebakken? dan kan mij veg.burger niet meer in die pan :'(
je hebt ze hoor. dan doe je knap lastig.

En smeerkaas is helemaal niet te vreten.

eensch, behalve die met sambal dus.
 
Ik moet het vanavond doen met een maaltijdsalade (Kip) van de AH, die trouwens redelijk te eten is. Maar als ik terug ben uit me werk nog maar even wat wokken denk ik.
 
iemand nog tip voor goeie wokpan?.. ik heb opzich wel een dikke gietijzeren die GOED heet wordt maar hij bakt ook als de nete aan..

of doe ik gewoon iets verkeerd :p?
 
Ehm, een wok moet toch erg dun zijn, althans dat zie ik bij de profs altijd. Alleen hebben die ook altijd een mega fik onder de wok.
 
ha ik vond dat stukkie ook al op die site... daar hebben ze ook die mooie wokpannen...

ik heb wel een erg goeie brander opzich.. ach zal em ff weer goed schoonmaken en daarna opnieuw inbranden..
 
Prei willen halen bij de Lidl, gaat alleen per kilo8P Kut Lidl

Nu maar Thaise wokgroenten, reist, kip en ketjap manis gehaald:p
 
Volgende week hele week alleen thuis met me broer omdat ouders 1 week naar Turkije zijn. Lang leve het fastfood !
 
Ciabatta met sla komkommer tomaat olijven en wat (italiaanse) kruiden. En groenteballetjes vd AH.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top