Lpf -> meningen

C

Chrono

Guest
Ey mensen,

ik moet binnenkort een presentatie houden voor nederlands. En het gaat over dat alleen de LPF schuldig is aan de val van het kabinet.

iemand meningen hierover?
 
Advertisement - register to remove this

ja
en de gene die pim fortuyn vermoord heeft ook. et kan niet aan 1 partij liggen vind ik. als dat wel zo zou zijn dan zijn de andere partijen ook slap.
 
nee niet helemaal ALLEEN aan de LPF vind ik, die balkenende wist dat het niet goed ging binnen de LPF :| hij had op tijd in moeten grijpen :|
 
Het CDA en VVD hebben lpf expres laten vallen op het moment dat ze"(volgens pijlingen) samen genoeg zetels zouden hebben om samen verder te kunnen regeren in volgend kabinet. wel matig , maar ook wel slim. het blijft politiek :p
 
LPF is de meest walgelijke partij die zich ooit in de 2e kamer heeft gezeteld. Damn wat een stelletje prutsers op een hoop. Ik schijt op ze allemaal (8P)

En jah, dit is echt mijn mening over de LPF

Ps, idem voor LN
 
de lpf is geen fatsoenlijke partij en zal ook nooit iets worden het zit vol met machtszuchtig slecht naardenkende amateur politici ik kan me zelfs kwaad maken om wat ze roeppen :doodstraf :? in de geest van pim

als pim fortuin nog geleeft had had ie zelf een einde gemaakt aan ze lijst en/ of leven
 
en ja ik vind dat de lpf schuldig is.... wie anders? balkenende?? wat kon hij doen??? en de andere partijen zijn gewoon begonnen met plannen te maken terwijl de lpf mpg aan het knokken was en dan vinden ze het gek dat ze links blijven liggen
 
Al die 'vernieuwende' partijen worden even gesticht om even vernieuwing in de 2e kamer te brengen,
Nou, dat hebben we gemerkt, het is nog nooit zo'n angelooflijke puinzooi geweest, als dit jaar.
Die lui denken even een partij op te richten, even een paar leden, een partij leider, en een fractie-voorzitter, en dan zijn ze er wel.
Nou, niet dus.
Die lui moeten binnenkort weer hard weggestemd worden.
Laat ze maar lekker verder gaan met hun zaakjes, in plaats van de politiek.
 
De idieeen van Pim vond ik echt niet slecht. Alleen jammer dat de rest van de aanhang zo'n zooitje ongeregeld was, die hebben het echt verprutst met hun geruzie en gezeik.
Ik betwijfel zelfs of Pim Fortuin die eikels nog in bedwang had kunnen houden.
 
Haha te erg. Ik zal nog eens een tip doorgeven. Trouwens Terror ik ben tegen LPF, maar ik ben uberhaubt tegen democratie. Leve het marxisme :). Oh ja mijn mening over Fortuyn? Hij zei precies dat wat het volk wilde horen en kon dit op een intelligente manier doen zoals elke belangrijke persoon in de geschiedenis dit kan. Maar goed verder vind ik dat de LPF zoiezo schuldig is aan de val van het kabinet net zoals elke Nederlandse kiezer hiervan schuldig is doordat het een nu eenmaal leidt tot het andere. Maar de LPF is toch de grootste rede voor de val, doordat er allemaal ongekwalificeerde mensen in de partij zitten. Ze hebben geen benul van politiek. (Mijn mening, respecteer dit)
 
Originally posted by enamer
en ja ik vind dat de lpf schuldig is.... wie anders? balkenende?? wat kon hij doen??? en de andere partijen zijn gewoon begonnen met plannen te maken terwijl de lpf mpg aan het knokken was en dan vinden ze het gek dat ze links blijven liggen

laat ze RECHTS liggen :p
 
Originally posted by Mister Z.
Al die 'vernieuwende' partijen worden even gesticht om even vernieuwing in de 2e kamer te brengen,
Nou, dat hebben we gemerkt, het is nog nooit zo'n angelooflijke puinzooi geweest, als dit jaar.
Die lui denken even een partij op te richten, even een paar leden, een partij leider, en een fractie-voorzitter, en dan zijn ze er wel.
Nou, niet dus.
Die lui moeten binnenkort weer hard weggestemd worden.
Laat ze maar lekker verder gaan met hun zaakjes, in plaats van de politiek.

het enige pijnlijke is dat hun lonen (Die betrekkelijk hoog zijn) allemaal betaald worden met regeringsgeld, terwijl die mannen en vrouwen een beetje liggen aan te kutten met een partijtje van nietsmendal verdienen ze toch mooi elke maand die 9000 (?!)euro ofzo, en das toch gewoon heerlijk meegenomen...Maw. Het volk betaalt voor het gepruts van die noeps.

Het is een stelletje oppertunisten van de eerste orde, en daar kan ik echt boos om worden|(
 
De LPF bestaat gewoon uit ruziemakers en popiejopies die vooral zichzelf willen profileren. 1 dikke teringsooi dus. Nou vind ik persoonlijk Balkenende tot nog toe ook vrij slap, maar goed. LPF is voor mij hoofdschuldige van de val van de regering, als je toch hoort wat voor dom geblaat er van die partij komt...
 
Originally posted by stealth2000
De idieeen van Pim vond ik echt niet slecht.


Nou ik wel, sommige dan

-Uit de Europese Unie
-Geen computers meer in het onderwijs

zijn enkele rare ideeen van Pim,sommige mensen vonden hem alleen maar goed omdat ie geen buitenlanders meer naar binnen wou laten ( dat vind ik trouwens wel een supergoed idee :D )
 
Ja ik vind ook dat de LPF schuldig is. Ook erg jammer dat die Nawijn niet moest aftreden :|. Da's ook zo'n drol eerste klas. Kerel roept van alles, maar als het er op aankomt trekt hij het weer in...

En dan nog ff over die Ratelband, iedere keer als ik weer wat over die gast lees, geloof ik me eigen ogen gewoon niet! Die gast had al die gesrpekken met LN stiekum opgenomen enzo en nu komt er dus een programmaserie over!!! HOE kansloos!
En dan in de METRO van vandaag,dat interview met hem. Omdat hij een keer moest staan in de eerste klas in de trein had hij aan de noodrem getrokken! (zei hij zelf). Wat een aars zeg!!! Nee, zo los je wel problemen op :|.
 
Zal ik er is even tegenin gaan..
Ik ben blij dat er zo'n partij als de LPF is geweest, volgens mij hebben jullie geen flauw benul wat die partij teweeg heeft gebracht in de politiek..
Standpunten van andere partijen zijn bijgestuurd omdat half nederland het gewoon zat is zoals het nu gaat..
LPF (Pim) durfde dingen gewoon te zeggen zoals hij vond, niet alles even goed, maar daarna hebben andere partijen dat dus overgenomen en als ze het ook doorvoeren is de LPF nutteloos..
Ik denk dat de val van het kabinet zeker komt door de LPF, en ze hebben hun kans gekregen en misbruikt..
Maar ik denk dat discusseren hierover nutteloos is omdat iedereen zijn eigen mening heeft.
 
Wat heeft de LPF teweeggebracht? Vreemdelingenhaat, 8 maanden puinhoop, economische achteruitgang, sterke bezuinigingen op de verkeerde plekken.
 
Ik ben het eens met al de negative meningen over het lpf. De redenatie: Pim had wel goeie ideen, crap. Ik heb ook wel goeie ideen, je kunt alles wel zeggen, maar uitvoeren is iets heel anders. Je zit (gelukkig) ook nog in de regering met andere partijen. Ik vind het jammer dat Pim Fortuijn is dood geschoten omdat mensen nu zeggen als Pim nog had geleeft. Er was niets van terecht gekomen omdat die hele lpf gewoon helemaal niets is. Wat Pim wel veroorzaakt heeft is dat de politiek stukken interresanter is geworden, dat zeker. Dat is niet knap, maar heel erg slim om even tegen de gevestigde orde aan te schoppen.
 
Back
Top