This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Cross Slider

Status
Not open for further replies.
mitchel@erox said:
netjes maikel
netjes

ben je ook @ eindhoven gewoon of kom je niet

succes verder

Jahzeker kom ff me maatje romeo helpen met zijn 2fast frame.
opnemen tegen joel
je zal me vast wel zien daar

haha is goed

als je me ziet

oowja zal wel zegge hoe ik er bij sta
rox met
2 oranje velge
bordua rode kappenset met witte binnenkappe
zwarte helm
en zwarte jas

en hoopt beetje mee te kunnen dan

misschien da je me nog kent in best hadde we ook ff gebuurt

succes en tot zondag

hey kerel je bent weer goed bezig het word allemaal in mijn ogen erg mooi,kwa setup/optisch.en een opmaat pijpje lijkt me beter presteren als fabrieks zal je niet verkeerd aan doen

@ Ditechist : het is eerder tegen joel want joel rijd van schie er ook uit dusja

@ Xtreem BT : Idd dat vond ik nouw ook! tis un zeer mooi uitlaat.

Vandaag naar SBO meeting eindhoven geweest! was zeker wel netjes! was er weer met de oude mensen van Teamboer haha! romeo met ze 2 fast 4 race frame, ging weer eens voor het eerst sprinte, max zijn Twins zip en Maurits zijn Evo twins nrg. Sander natuurlijk met zijn Twins Evo sonic! was zeker een leuke dag!.
HIer Romeo In Actie

En hier max met zijn zipje (waar ik ook op heb gesprint)

ook heb ik daar ff mijn C21 mee genomen + Compleete remhendels met staale kabels en remklauwen gekocht !! binnenkort maar eens slider opbouwe als ik mijn kappe terug heb! die helaas nog niet klaar zijn GODVERDOMME

Vandaag ook weer veel mensen gesproken was wel toffe dag!

Last edited:
XSL-Martijn said:
Nais maik. Ga je nog wat doen met die rem shizzle?

Weg gooien???

neje daar wou ik mee gaan remmen , zoiets had ik in mijn gedachten ??
had jij betere plannen dan ? en kwa kleur, ik zie wel, miss andere rempotdekseltjes erop ofzo, maar verder nix speciaals laat ze gewoon zwart met witte hendels

Heb je gister niet gemeet @ Eindhoven , Je gaat hard ineens met spulletjes kopen enzo. Hoop echt dat je snel die kappies hebt

Erwin. said:
Heb je gister niet gemeet @ Eindhoven , Je gaat hard ineens met spulletjes kopen enzo. Hoop echt dat je snel die kappies hebt

Klopt idd! heb je ook niet gezien.
komt volgende keer wel goed

Je had nog wel een foto van mij gemaakt

Ik in Actie @ de zip

Status
Not open for further replies.