This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Cross Slider

Status
Not open for further replies.
Jaah goed nieuws kappen gaan de goede kant op, is vandaag weer lekker aan gewerkt, velgen zijn ook zowat spuitklaar dus deze week zijn ze zeker allemaal klaar.

Last edited:
Speedboer said:
Jaah goed nieuws kappen gaan de goede kant op, is vandaar weer lekker aan gewerkt, velgen zijn ook zowat spuitklaar dus deze week zijn ze zeker allemaal klaar.

maik no offence maar ben je reactie geil ???

je kickt elke x je topic met je me spuitwerk is geschuur me spuitwerk is klaar bijna klaar, kick het omhoog waneer je kappen er zijn. anders zit ik elke x voor niks te kijken.

verder ziet het er netjes uit hoor
greetz

Ik reageer alleen op de mensen patrick .
vind je reactie wel beetje loos (reactie geil:S) ik laat alleen weten hoe ver het ermee staat , omdat ik niet eens wist of het deze week wel af zou zijn, miss wel week later zoals ik eerder al had gezecht, maar word nu zeker deze week.

Last edited:
het gaat denk niet om deze keer specifiek, ik zie het ook vaak.

ik ben van mening dat je niet om alles moet updaten, het moet intressant zijn om een project te volgen...

verder zal het zeker wel goed komen met het beestje, en wil best volgend jaar een sprintje rijden tegen je :*

-arthur- said:
het gaat denk niet om deze keer specifiek, ik zie het ook vaak.

Daarbij komend dat er over die kappen ook vaak 'onzin' bijstaat om het zo te zeggen.
Toen je ze net had weg gedaan zouden ze bij wijze van spreke de volgende dag al klaarzijn waarna het 20x is uitgesteld.

No offence verder

Spasta said:
Daarbij komend dat er over die kappen ook vaak 'onzin' bijstaat om het zo te zeggen.
Toen je ze net had weg gedaan zouden ze bij wijze van spreke de volgende dag al klaarzijn waarna het 20x is uitgesteld.

No offence verder

Wat een blij gezever zeg. haha best zielig eigenlijk.
dan stel voortaan geen vragen meer in me topic en houd allemaal je smoel als het zo moet??? dan komt er vanzelf een update he.
als je goed kijkt zie je dat al mijn post , antworden zijn op andere mensen, en meer niet, maargoed.

@ Keesz : reactie hieronder
Mja ik heb al een TP Carterkap besteld deze vind ik ook niet super nee, maarja zat erbij gratis is altijd mooi

neem bv pagina 7 ÉN 8, 5 updates.....
terwijl als je 1 week wacht kan je een veel interesante update doen, het gaat er alleen om dat als je vaak dit soort ''onnozele'' updates doet, dat het totaal niet (echt) de moeite is om jou pagina's door te kijken.

maargoed, laten we erover ophouden.

Anders heeft die gewoon gelijk ?

@ RobertD : Wie heeft gelijk ? ik of arthur

Bij Deze maar een update dan . Nee niet over me kappen. heb het volgende gekocht :

2ehands, Zo Goed als nieuw
Yasuni C21 , 2e Editie (Kevlar demper dus ) ZGAN

Nieuw.

Malossi MHR Overrange 2005
Malossi MHR 13/44 Vertanding
Malossi MHR 2005 Vario
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi MHR Wingbel
Malossi MHR Overrange snaar
Top Nardo Vertandings Deksel
Wig
Spruitstuk (pia recht)
Oko 28mm
Twin Air filter

& krijg nog het stuurtje met pen van Titus

Zodra het spul binnen is zal ik even fotos maken!! setup is nu dus al compleet (best snel binnen 1 weekje haha)
En idd ik koop geen c30 meer, deze schijnt niet zo goed te lopen volgens Twins en xsh C21 loopt beter. en rotor en uitlaat heb ik gewoon 2ehands gekocht, omdat het duur spul is , en het is nog zo goed als nieuw, rotor & Uitlaat

Foto van de c21

Last edited:
Echt vet spul jah!, Maar die demper is idd met Kevlar spul. Maar waarom nou nog geen foto's van je kappen?

Last edited:
Het is idd Kevlar , sorry dat bedoelde ik kwam ff niet op de naam haha
@ Mitchel, neej er staat GEEN PVL. kheb CJ ze polini rotor gekocht
en de rest van het spul is ook al besteld, zal ik maandag/dinsdag wel binnen hebben, hele setup is nu compleet. op een VL14 na, die benk vergeten zie ik nu haha

Status
Not open for further replies.