Concrete Ideen om aan te dragen naar de SOBW

Status
Not open for further replies.
Enrico@Sprinter said:
In Zeeland wordt het toch altijd goed gepromote hoor.. Overal aanplakbiljetten en flyers voor de ramen en bij de dealers en zo.. Ook de lokale krant besteed er elk jaar aandacht aan.


klopt dat is een eigen organisatie die de sobw uitnodigt zoals al eerder gezegdt.
ik denk ook dat als de lokale rijders overal bij de tweewielerzaken en andere geintreseerden langsgaat er ook genoeg promotie gemaakt kan worden als de sobw het niet doet waar om dan hun niet op flyers kunnen hun namen ook komen te staan.
 
Tsja, maar sommige organisaties doen denk ik ook niks aan promotie.. Maar hier vind ik het altijd wel erg goed geregeld moet ik zeggen.. Is ook altijd wel veel publiek.
 
Enrico@Sprinter said:
Tsja, maar sommige organisaties doen denk ik ook niks aan promotie.. Maar hier vind ik het altijd wel erg goed geregeld moet ik zeggen.. Is ook altijd wel veel publiek.


klopt op alle races die eigen organisatie hebben is veel publiek.alleen in brakel is ook altijd veel publiek maar dat komt omdat het daar en in omstreken bekend is een soort jaarlijkse braderie haha

alex ik hoop dat je mailbox volstaat want hier zie ik nog niet echt super iedeen staan
 
Spijtig maar helaas blijft de Inbox vrij leeg betreffende intressante en bruikbare mails. Het is ook niet gezegt dat het van de ene op de andere dag geregel dis het kost ook tijd en geld. Ik zal proberen een duidelijk beel dte vormen voor een mail richting de SOBW (Dhr. van Gaalen). In die mail zal ik ik een aantal punten naar voren brengen die ik en jullie belangrijk vinden. Het kunnen kleinen dingen zijn of hele ingrijpende.

Het is nu eerst mijn bedoeling om serieus genomen te worden door de SOBW en niet iets aandragen en dan vrij snel Nee te horen te krijgen omdat ze niet willen veranderen. Het kan zijn dat de SOBW een beleid heeft uitgestippeld voor de komende X jaren waar geen spelt tussen te krijgen is.

Mocht dit zo zijn zal er misschien een andere manier van communicatie moeten worden gezocht tussen de rijders en de organisatie waarbij het geheel wat makkelijker en opener bespreekbaar wordt.

Het commerciele verhaal is ook zoiets waar al jaren tegen wordt gestreden om zo het geheel niet te veel op een beurs te laten lijken maar gewoon een gezellige en leuke hobby. (BETAALBAAR RACEN).

Ik stel het zeer op prijs als er mensen zijn die wat meer concrete ideen hebben over bepaalde onderdelen, die ook op korte termijn haalbaar zijn (komend seizoen). Het is zo dat je niet kan verwachten dat alles stel en spron g gereed is komend seizoen.

Als ik gesproken heb met de SOBW over het hoe en wat dan zal ik dat zeker posten om jullie op de hoogte te houden.

Met vriendelijke groet,

@lex Kalden
 
mhr#27 said:
Ik lees net dat het totaalgewicht voor de standaardklasse al weer van de baan is.


hoe zit het nu dan is er nu alleen een min gewicht voor rijder en machine of hoe zit et :S
 
ja dat heb ik al een aantal keer doorgelezen alleen ik krijg de indruk dat het nu constant aan het veranderen is of licht het nou aan mij .....
 
haman said:
ja dat heb ik al een aantal keer doorgelezen alleen ik krijg de indruk dat het nu constant aan het veranderen is of licht het nou aan mij .....

ze hebben het in 2 jaar tijd nu 1 keer veranderd. en bij de 145 kilo regel stond ook dat de scooter minimaal 70 kilo moest wegen dus in wezne veranderd er niks
 
waarom kunnen mensen dan bijvoorbeeld buitenom ingehaald worden?

Zelfs op moto gp niveau zie je duidelijk rijders verschillen, laten we dan over SOBW prutsers maar zwijgen :'(
 
maakt ook eigenlijk geen fuck uit of de gewichtsregel wel of niet 145kg regeling is , je moet dan minstens 75 kg met pak , helm,laarzen en handschoenen zijn , denk dat pak etc. bij elkaar wel 15 kilo wegen , dus moet je onder de 60 kilo zijn om van die regel te profiteren , bijna niemand van ons zit onder de 60 kilo denk ik...
 
o.k. , jij wel maar over het algemeen weinig die eronder komt , maarja , het gaat toch niet door dus niemand hoeft zich druk te maken over wel of niet 145 kg regelement :)
 
me scooter is 70 kilo ik ben 60 kilo en me pak + rest van de troep is 9 kilo... dus dik nadeel zou het zijn voor mij maar toch wle geluk:> nu da zo de regel
 
ik weeg 70 kg, met pak woog ik in croix 78 kg... 70+80=150 kg's, eigenlijk zouden ze het scooter gewicht vrij moeten geven en alleen het totaal gewicht moeten aannemen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top