meeting alphen aan den rijn

Sander Balk (race_typhoon) en ik zullen er ook 100% zeker weten zijn! Denk dat je die meeting gewoon kan gaan organiseren. Zal genoeg aand8 voor zijn...


Robbert
 
als ik niet op vakantie ben zal ik er zeker zijn met de renner, hopelijk dan zonder die lagzame kut bsg06 en met een hebo alu ng. heb je al een datum in gedachte?
 
ik ben er ! wel met een datum komen a.u.b. niet eerst ons allemaal laten zeggen dat we komen an dan niks meer van je laten horen zoals dat meeting rijswijk topic.
 
ik denk dat het wel goed gaat komen, als het nu maar niet echt midden in iedereens vakantie is, dat de helfd niet kan komen ofzow.

grtzz.
 
Originally posted by Vespa Ciao
ik ben er ! wel met een datum komen a.u.b. niet eerst ons allemaal laten zeggen dat we komen an dan niks meer van je laten horen zoals dat meeting rijswijk topic.

ja daar kom je met een voorbeeld van een goede meeting.waarom denkje dat er niemand kwam?!
 
Originally posted by DUOFLOWTONE


ja daar kom je met een voorbeeld van een goede meeting.waarom denkje dat er niemand kwam?!

is t al geweest dan? die gast in dat andere topic heb gezegd dat ie met een wethouder ging praten over vergunningen en daarna heb tie niks meer van zich laten horen.
 
Hallo,

Ik zie dat er ERG veel belangstelling is voor een Meeting in de RANDSTAD....
Nou ik heb hier formulieren van de gemeenten liggen die nog ingevuld moeten worden, het probleem is dat de formulieren wel HEEEEL goed moeten worden ingevuld, om natuurlijk misverstanden te voorkomen....

Van het weekend effe met de buurman invullen (zit in de gemeenteraad van Alphen ),

Wat ik wel kan zeggen is dat de gemeente zelf wel enthousiast is over het voorstel zelf....

Maar ja dit is tot nu toe, wat ik weet......

Alfonso
 
Dit staat me wel aan. Eindelijk een meeting in de buurt. Ik zal er ook zeker zijn en deze keer is mijn scooter wel helemaal af dan
 
pff ok zijn jullie nu ook al zo triest om eerst iedereen blij te laten zijn en dan niksm eer te laten horen? gaat het nou door of nie?
 
Back
Top