N
Nagtoralik
Guest
Iedereen heeft altijd een grote mond over de SOBW ook ik ja.
In de afgelopen jaren is er veel veranderd binnen de SOBW en niet alles is slechter geworden...
De term betaalbaar racen is allang niet meer van toepassing op de huidige opzet van het geheel. Als je kijkt wat er nodig is om een redelijke middenmotor te zijn in welke klasse dan ook kost dat grapje als snel met alles erop en eraan meer dan 5000 euro. (niet gaan zeggen duurder of goedkoper want daar schieten we niks mee op)
Het belangsrijjkste van de hele opzet is dat je veel circuit tijd hebt op een leuke uitdagende baan.
Als je als klasse wat wil bereiken zal je het geheel groter moeten zien dan je zelf en de buurman.
Ik en nog een aantal rijders hebben in Spa en Adria gereden op internationale wedstrijden. Als je kijkt dat ik in 1 weekend net zoveel rij als 3 a 4 racedagen bij de SOBW is de keuze niet heel moeilijk.
Ik weet niet of er oren naar zijn om de wedstrijdstrcutuur wat aan te passen naar bv het FIM verhaal. Incl de wedstrijd en trainings tijden.
Dus ipv 14 losse dagen gewoon 7 a 8 volle weekenden waarbij er meer dan X uur op het circuit gereden kan worden zodat je als rijder waar voor je geld krijgt. Op dit moment is alles bijna op zaterdag en dat is voor menig dealer een reden geweest om toch maar wat rustiger aan te doen.
Er zijn zeker een aantal mooie circuits in NL maar ook Spa is zeker niet de andere kant van de wereld.
Ik zou graag wat ideen horen van mensen die misschien mij daarin in willen steuen richting de SOBW. Hierin zal ik zeker de rijdersvertegenwoordigers bij betrekken omdat die direct op de jaarvergadering terecht kunnen.
Ik wil laten zien dat wij als rijders niet een stel dikke smoelen zijn die denken dat ze alles beter weten maar ook werkelijk iets kunnen bereiken.
Ciao
@lex
p.s. je mag je vragen e.d. ook direct mailen naar mij thuis ipv een berichtje achetrlaten waarna jan en alleman daar lekker op kan schieten : alexkalden@planet.nl
In de afgelopen jaren is er veel veranderd binnen de SOBW en niet alles is slechter geworden...
De term betaalbaar racen is allang niet meer van toepassing op de huidige opzet van het geheel. Als je kijkt wat er nodig is om een redelijke middenmotor te zijn in welke klasse dan ook kost dat grapje als snel met alles erop en eraan meer dan 5000 euro. (niet gaan zeggen duurder of goedkoper want daar schieten we niks mee op)
Het belangsrijjkste van de hele opzet is dat je veel circuit tijd hebt op een leuke uitdagende baan.
Als je als klasse wat wil bereiken zal je het geheel groter moeten zien dan je zelf en de buurman.
Ik en nog een aantal rijders hebben in Spa en Adria gereden op internationale wedstrijden. Als je kijkt dat ik in 1 weekend net zoveel rij als 3 a 4 racedagen bij de SOBW is de keuze niet heel moeilijk.
Ik weet niet of er oren naar zijn om de wedstrijdstrcutuur wat aan te passen naar bv het FIM verhaal. Incl de wedstrijd en trainings tijden.
Dus ipv 14 losse dagen gewoon 7 a 8 volle weekenden waarbij er meer dan X uur op het circuit gereden kan worden zodat je als rijder waar voor je geld krijgt. Op dit moment is alles bijna op zaterdag en dat is voor menig dealer een reden geweest om toch maar wat rustiger aan te doen.
Er zijn zeker een aantal mooie circuits in NL maar ook Spa is zeker niet de andere kant van de wereld.
Ik zou graag wat ideen horen van mensen die misschien mij daarin in willen steuen richting de SOBW. Hierin zal ik zeker de rijdersvertegenwoordigers bij betrekken omdat die direct op de jaarvergadering terecht kunnen.
Ik wil laten zien dat wij als rijders niet een stel dikke smoelen zijn die denken dat ze alles beter weten maar ook werkelijk iets kunnen bereiken.
Ciao
@lex
p.s. je mag je vragen e.d. ook direct mailen naar mij thuis ipv een berichtje achetrlaten waarna jan en alleman daar lekker op kan schieten : alexkalden@planet.nl
Last edited by a moderator: