CMP design zip sp '99

Dit is oud d00d carter, gebruik ik om dingen te testen. Ice blokje kan je trouwens wel herkennen, is een vage kleur zwart 8)

EDIT:

Krijg begin volgende week asje voor het voorwiel binnen :# Is ff kijken of het gaat passen met verder std zipvorkje :)
 
Ziet er gelikt uit ;). Vind het wel wat weg hebben van een runner kap. Wordt het niet erg zwaar met al het plamuur aangezien het een sprintscooter wordt...
 
Originally posted by cozmo
Ziet er gelikt uit ;). Vind het wel wat weg hebben van een runner kap. Wordt het niet erg zwaar met al het plamuur aangezien het een sprintscooter wordt...

Dit is een mal voor de uiteindelijke kap
 
Originally posted by chezzmo
da ken niet, loop altijd op sandalen :P
Bij de Ice zag ik altijd witte sokken op de pics :D
Verder erg lekker bezig, maarja ik had al gezegd dat ik er vertrouwen in had :*
 
Originally posted by cozmo
Wil je je even met je eigen zaken bemoeien! Ik heb het er vaak genoeg met hem zelf over. We geven elkaar tips en weten van elkaar veel meer dan wat hier allemaal op het forum staat. Hij had het er met mij al over dat ie misschien weer nieuwe voorkap ging maken, so what! Mag ik daar dan geen grapje over maken? Jij ziet alles wat ik zeg als afkraken, je kan het ook als advies zien.

Als je commentaar op me hebt moet je me maar PM-en en niet in iemand anders zijn topic posten.

En Remi, we meeten elkaar wel binnekort. Wordt wel eens tijd :P.

ik irriteer me ook zwaar aan je gedrach op dit forum :(
 
Hier dan ook maar weer een kleine update van mijn kant :)
voorkapweb.jpg
 
Ik ga der idd ook nog in frezen, moet ook nog glaasjes maken voor koplamp en knipperlichten. Deze worden gewoon geheel geintegreerd in de voorkap.
 
Back
Top