This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

CMP design zip sp '99

Wil je je even met je eigen zaken bemoeien! Ik heb het er vaak genoeg met hem zelf over. We geven elkaar tips en weten van elkaar veel meer dan wat hier allemaal op het forum staat. Hij had het er met mij al over dat ie misschien weer nieuwe voorkap ging maken, so what! Mag ik daar dan geen grapje over maken? Jij ziet alles wat ik zeg als afkraken, je kan het ook als advies zien.

Als je commentaar op me hebt moet je me maar PM-en en niet in iemand anders zijn topic posten.

En Remi, we meeten elkaar wel binnekort. Wordt wel eens tijd .
 
dit is laatste post die ik hierover in dees topic post. (anders verpesten we het hele topic) ik heb het nu dus niet enkel alleen over wat je nu hier neerzet. ik heb al vaker namelijk ergens gezien dat jij mensen loopt af te kraken enzo.:| of het nou grapje is ofnie. ik zie wat jij post. wil je het als grapje laten overkomen gebruik dan de bijhorende ecomotie zou ik zeggen. verder haald pronk de woorden uit me mond.
 
Maak dit soort opmerkingen volgens mij alleen bij mensen die ik beter ken. Van MSN of die ik wel eens op meetings zie. Remi en ik hadden het er vanmiddag nog over. Tsja, dat dat allemaal niet hier staat betekend niet meteen dat ik hem de grond in boor. Ik geef hem ook gewoon tips en hij mij net zo goed. Voor wat hoort wat en nu maar weer ontopic, want dit schiet niet op.
 

Ok heel duidelijk:

Ik wil er niets meer over horen, dit topic gaat over de Zip van Remie en niet over cozmo zijn kunsten, capsones of wat dan ook. Onthoud goed dat je voor dit forumdeel ook een ban kan krijgen!
 
Vind de voorkap wel apart, maar er moet nog wel wat aan de afwerking worden gedaan.
In het begin zag het er echt niet uit, maar nu heeft het tenminste vorm gekregen...
 
Ik vind het behoorlijk netjes uitzien (ik zou het iig zeker niet beter doen ) Ik vind de voorkap wel een beetje kaal uitzien waar normaal de lamp hoort.Komt hier misschien nog een klein grilletje??Lijkt me wel grappig staan.Hoe gaat het verder met het pas maken van de voorvelg op de voorvork??Was dit al helemaal af?
 
Gaat dat geplamuur niet scheuren, als je dalijk een robuust scootertje heb?
Verder weer super ruig idtje 8)
 
Originally posted by dani
Gaat dat geplamuur niet scheuren, als je dalijk een robuust scootertje heb?
Verder weer super ruig idtje 8)
Neem aan dat hij hem als mal gaat gebruiken. Plamuur breekt idd heel snel en is zwaar. Maarja, ik wilde ook een mal maken voor mijn sr. Uiteindelijk is de mal mijn kap geworden, het is allemaal zo focking veel werk anders.
 
Last edited:
Euh Vincent, Remie laat nooit het achterste van z'n tong zien en volgens mij is het niet de bedoeling dat iedereen nu al weet wat hun te wachten staat..

Ben benieuwd naar wat je hier uit gaat toveren
 
Originally posted by EXup^
lol , ik heb zo het vermoeden dat dat er echt gruwelijk uit gaat zien.Denk wel dat veel mensen jou zullen gaan naäpen.

ik kan niet wachten tot ie klaar is

na aap jij dat zo maar ff na haha....mij zal et niet lukken
dus denk dat remi lang als enigste dit zal hebben
respect
 
Originally posted by Gizmotreme
was dat niet een geheimpje cozmo naja zal allemaal wel.. weet zker dat het wat aparts gaat worden
Weet trouwens niet of dit zijn mal is en of ie dat uberhaupt van plan is. Het is volgens mij alleen niet mogelijk om deze voorkap als mal te gebruiken omdat die luchthappertjes niet kunnen. Dan krijg je het nooit los van elkaar. Ik heb er iig wel vertouwen over hoe het allemaal gaat worden. En Gmuze, ik weet idd ook niet wat zijn plannen zijn. Is ook niet altijd leuk om het van elkaar te weten. Dan wordt je nooit verrast hehe.
 
Originally posted by evolution
na aap jij dat zo maar ff na haha....mij zal et niet lukken
dus denk dat remi lang als enigste dit zal hebben
respect



mja , met dat doelde ik op dat voorwiel gedeelte ,en ja , zo'n naaf fixen gaat mij vast ook wel lukken.Ga het alleen niet doen.
 
UPDATE !!!

Voorkap is weer dichtgemaakt. Kap word toch maar ander design, onder tussen wel beetje met achterkap bezig geweest