This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

CMP design zip sp '99

zit er veel belovend uit

die voorkap lijkt bijna op een sfx voorkap (nu dan)

mja het gaat vet worden daar twijfel ik niet aan

Jurgen
 
ice voorkant.. SFX voorkap hehe waar halen mensen de fantasie vandaag Ik zeg het lijkt op een sp2000 kap

maarja volgens mij komt et allemaal wel goed..
 
Echt heel erg vet Remie, misschien nog wat dingetjes doen aan afwerking maar ziet er echt wel strak uit!
 
Originally posted by cozmo
Ownen doet ie mij niet meer . Had het er al met je over gehad. Begin overnieuw en leer van je fouten .

Maar jij hebt natuurlijk de mooiste/snelste scooter van het hele forum he..

Ik wil jullie scooters wel = naast elkaar zien als ze klaar zijn
 
Originally posted by cozmo
Ownen doet ie mij niet meer . Had het er al met je over gehad. Begin overnieuw en leer van je fouten .

kbegin me aan je te ergeren, overal waar jou naam staat is omdat je iemand werk afkraakt of kritiek hebt. NOU EN ALS NIET IEDEREEN HET NET ALS JOU KAN:| . je voelt je zkr teveel nadat er 100erden je kont hebben lopen kussen.|(


verder wordt het wel wat met die zip van je
 

Ben ik het wel een beetje mee eens ja, ik weet dat je irl een toffe peer bent hoor Vincent, ookal heb ik je pas 2/3 keer gezien. Maaaar...op dot forum kom je echt onwijs arrogant over. Ik weet dat je goed kan polyesteren en frezen, maar dit is al de 3e opmerking die ik zie met een heeeeeeeeele hoge eigendunk. Hierdoor maak je jezelf niet echt geliefd op dit forum bij een aantal mensen (op je kontkussers na dan, want voor hun blijf je de frees/polyester koning...

PS, ik bedoel dit dus echt niet als een aanval, zie het als een soort van waarschuwing