CMP design zip sp '99

Netjes dit Remi(e)?? :)
Maar waarom niet gewoon het Ice blok pakken + die ander groene achtervelg. Of zeg ik weer teveel ofzo?
Het zal iig wel weer wat worden, ik heb er 100% vertrouwen in!
 
Ik heb verder nog geen boeiende dingen om foto's van te maken. Zip word ook weer lange termijn project, ik hoop eind volgende week naaf + as af te hebben....... Dan volgen er weer verse pics :)

Ik zal vast 1 stukkie van de kleur combo verklappen: Fluo roze :D
 
Originally posted by chezzmo
Ik heb verder nog geen boeiende dingen om foto's van te maken. Zip word ook weer lange termijn project, ik hoop eind volgende week naaf + as af te hebben....... Dan volgen er weer verse pics :)

Ik zal vast 1 stukkie van de kleur combo verklappen: Fluo roze :D

ehm gezien ik weet waartoe jij in staat bent , ben je hier wss weinig mee, maar ik zeg het toch maar voor moest het toch niet lukken :) , speedfight kroonstuk = even breed als pia kroonstuk, en dus valt er met relatief weinig aanpassingen met een peugeot swingarm op een pia te monteren, en das imo een pak eenvoudiger om daar een NRG velg op te monteren :)

naja, voor de rest, }) blijven gaan !
 
Originally posted by Speedyrules
ehm gezien ik weet waartoe jij in staat bent , ben je hier wss weinig mee, maar ik zeg het toch maar voor moest het toch niet lukken :) , speedfight kroonstuk = even breed als pia kroonstuk, en dus valt er met relatief weinig aanpassingen met een peugeot swingarm op een pia te monteren, en das imo een pak eenvoudiger om daar een NRG velg op te monteren :)

naja, voor de rest, }) blijven gaan !

thx voor de info:)

Maar volgens mij is peugeot 3 bouts bevesteging??? En pia is 5 bouts....
 
ja peugeot is 3 bouts bevestiging.Als je dat doet word het dus een andere remschijfnaaf maken(zal voor jou niet veel problemen opleveren).Ik ben alleen totaal geen fan van de voorvork van speedfight(had ook een dubbelpotige erin toevallig).Ik zie nog geen pix maar ziet er al veelbelovend uit.:)
 
Originally posted by chezzmo
thx voor de info:)

Maar volgens mij is peugeot 3 bouts bevesteging??? En pia is 5 bouts....

dat klopt, maar is imo e-z er om daar een adaptertje vor te maken vdan voor jouw plannen, naja, ik blijf het allergrootste respect geven aan mensen die het the hard way doen dus :W
 
Last edited:
en ja:) Het naafje past })

naaf5.jpg
 
allemachtig.... hij gaat het weer doen hoor........

Hij kan het weer niet laten, en heb er hoogst vertrouwen in dat dit ook weer een plaatje word :D
 
Marcel jij snapt er ook niks van...natuurlijk geen runner velgen. NRG velgen zijn een stuk bruter :p Nog geen pics van de zip zelf? En komt er nog een ice projectpage net zoals op s-f.nl ? :)
 
Back
Top