Carter tuning

Status
Not open for further replies.
Shane said:
ik heb nu Bison Steel, Kneedbaar staal.. is dat wat??\

edit: Deze dus:

Ik heb deze ook, nog nooit problemen ofzo mee gehad..
Als mensen slechte ervaringen er mee hebben gehad, ga ik ook maar eens wat anders proberen :p
 
KreVaN said:
Ik heb een vraagje. Is dit wat om je carters mee op te vullen ? Verder benzine bestendig ed.
[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=18995&d=1149838362[/ir]


en waar is dat spul te verkrijgen als ik vragen mag?
 
Carter aan de binnenkant spuiten met goede hitte en benzine bestendige hooglanslak :! Krijg je een glad effect.. en benzine "plakt" er niet zo snel aanvast (in tegenstelling tot gepolijst)

Mischien een idee ?
 
Carter aan de binnenkant spuiten met goede hitte en benzine bestendige hooglanslak Krijg je een glad effect.. en benzine "plakt" er niet zo snel aanvast (in tegenstelling tot gepolijst)

Mischien een idee ?

Echt et domste wat ik ooit heb gehoord
 
die antwoorden van jouw ook, misschien kun je het beargumenteren...

kben net op het forum, maar heb al meer dan 10 reacties van je gelezen waar je gewoon geen fuck aan hebt..

dit is het gevorderen gedeelte ;)

edit: doelde niet op ycl tuning, maar op een gast waarvan de post al van is verwijderd..
 
Last edited:
hey, 1 quick question, do you need to make kind of "ramps" with some paste at the transfers to make them smoother? on the mhr team instruction manual it says to cut straight down 19mm, ive seen people making it smoother by putting paste.advantages/disadvantages? power gain/loss?
 
Ik heb mijn carters pas laten maken op mijn polini evo lc twins max tuned door de prive tuner van joey litjens harrold spaan.
Ik ging net even en kijkje nemen en ik zag dat hij de carters en beetje hellend freesde, dus niet als sommige hier en diep horizontaal gat, hij zij dat dit en voor een betere en snellere benzine toevoer zorgde.
Graag jullie mening hierover.
 
Ja dit begrijp ik maar deze kan ik op zen vroegst morgen avond of anders vrijdag avond posten als ik er uberhaubt al uitkom hoe ik ze kan posten.
 
img5256ra.jpg


Edit: Niet van mij
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top