melf #50 said:sorry meneer Pronklang geleden dat ik zo'n pot heb gezien
mja, de bedoeling was duidelijk
melf #50 said:ja , dat soort party's zie je mij dan ook niet echt verschijnen
devcon party : iedereen bij elkaar in een tent en maar carters in klaaien
ik gebruik gewoon bison metaalepoxy bij de gamma vandaan, kost 7-8 euro en je kan er ook gewoon 3-5 carters mee doen ofzo.Pronk said:Het is devvvvvvcon met een v, je kan het bij overtoom bestellen, en ik gebruik devcon f2. Probleem is dat je gelijk een megapot moet kopen a 70 euro waar je 50 carters mee kan doen. Het is gewoon goed spul hoor, ik heb er geen problemen mee gehad iig...
Die heb ik ook idd...maak jij het carter eerst grof met een freesje zodat het beter hecht of niet? Dat doe ik met de devcon wel, alleen is devcon net wat makkelijker in gebruik, omdat het vloeibaar is, krijg je het mooi in de allerkleinste hoekjes, en het is mooier af te werken vind ik. Maarja...freddy heeft mijn pot overgenomen omdat ik misschien 3 carters op jaarbasis doe, en de pot devcon na 3 jaar zijn beste tijd wel heeft gehad. Ik gebruik nu dus ook de bison metaal epoxy. Zit in zo'n plastic buisje toch?Aerox-Evo70 said:ik gebruik gewoon bison metaalepoxy bij de gamma vandaan, kost 7-8 euro en je kan er ook gewoon 3-5 carters mee doen ofzo.
bij mij zit het er al een jaar probleemloos in.
daar doelde ik dus opHans F. said:Er is van bison ook een 2 componenten spul dat wel vloeibaar is (ander spul dus dan die staafjes). Eigenlijk bedoelt om te lijmen, maar je kan er ook prima mee vullen.
http://www.bison.nl/NL/nl/view.do?UID=af993e0fc2c7dd2dc07c04
JasperdB said:die metaal epoxy staafjes in een plastic buisje gebruik ik ook... werkt prima, heeft me nog nooit in de steek gelaten tot nu toe
wouwe said:als je gewoon de poorten enzo polijst gaat dat dan ok al niet beter ??? of maakt dit niet zovele verschil