Aerox-Evo70 said:mja, zoals jij het hebt getekend hou je zoiezo geen rekening met de krukas....
Big B NRG said:Ik ben bezig met een roterende inlaat te bouwen op een carter.
Het membraamgat moet worden opgevuld. Maar hoe kan je dat nou het beste doen? Kan je gewoon vloeibaar alu pakken en dan het gat dicht smeren? Of moet je een mal maken vol gieten en dan het erin lijmen..?
Hier een paar foto's.
Gaat niet vragen wanneer het klaar is want ik heb geen idee
JasperdB said:maar et mengsel word als 1e ''in'' de zuiger gezogen zeg maar, en daarna drukt de zuiger het mengel terug en word het de spoelers ingedrukt.
de tekening die jij hebt gemaakt klopt dus volgens mij niet
Valero$$i-Rulez said:IDD id is cker leuk, alleeen word er weinig rekening gehouden met het feit dat we over een "gas" praten en niet over een vloeistof, dan was het idd een stuk makkelijker...
Edit: en wiecher(firefoxprorace), dat over de krukas juist monteren..( en eruithalen) heb je dat bij je eigen carters gezien? dat de lagerschalen verneukt waren..was dat niet in je eigen carter??????????
ABT said:Het goedkoopste is om een alu blok te frezen wat erin valt en die je bovenop vast schroefd, en dan vanbinnen uit afwerken met devcon oid.
Lassen zou ik niet doen omdat het ten eerst bij een sprintwedstrijd niet mag (roterende inlaat eigenlijk ook niet, maar goed) en ten tweede verzwak je je achterbrug (blok) en trekt alle krom.
Shieldup said:maar als je het doet zoals aerox 70 zegt heeft de krukas wel genoeg smering?
en als je een TE hoge carter druk hebt gaat alles je uitlaat in...