Carterdruk/volume zie je ook in vermogen..
Uit je carter kan je nog best wel veel halen, daar zul je van opkijken.
Je carter stralen is genoeg, schuren hoeft niet, dan soort dingen merk je allemaal niet. Alleen meer moeite voor niks meer.
Ik mis het punt waarin je gaat vertellen watvoor vermogen je ermee wint... Zolang het geen maanlandschap is ga je imo echt geen meetbare verschillen vinden.ik schuur de carters ook glad voor ik ze straal. gewoon om zeker te weten dat oneffenheden eruit zijnen vaak zitten er aardig oneffenheden in. dan kan ik het wel stralen dan ziet het er super strak uit voor de klant maar is het niet.
dus zeker geen moeite voor niks.
ik schuur de carters ook glad voor ik ze straal. gewoon om zeker te weten dat oneffenheden eruit zijnen vaak zitten er aardig oneffenheden in. dan kan ik het wel stralen dan ziet het er super strak uit voor de klant maar is het niet.
dus zeker geen moeite voor niks.
Overigens je kon die lagerpassing ook best (parel)stralen hoor.
Het lijkt mij niet echt verstandig om een lagerpassing te stralen .. Als door middel van uitzetting van het alumuminium bereikt kan worden dat er een lager in de lagerpassing gelegd kan worden dan wilt dat zeggen dat je aan een dusdanige maat zit dat je daar geen materiaal weg wilt halen. Het is een passing die precies aan de maat zit.. Je haalt niet veel materiaal weg door de oppervlakte te stralen maar die 100ste dat je weghaald kan invloed hebben op het ''klemvermogen'' van de passing. Helemaal als de passing al iets uitgesleten is. Uiteraard heeft de manier van stralen invloed (snel er langsheen en oppervlakkig of de straal vol op de oppervlakte richten)
Ik zeg niet dat het niet gemonteerd kan worden op die manier maar ik ben er persoonlijk geen fan van om de schaal mee te stralen. Zie jij enige voordelen in het stralen van dat deel van het carter?
Ik mis het punt waarin je gaat vertellen watvoor vermogen je ermee wint... Zolang het geen maanlandschap is ga je imo echt geen meetbare verschillen vinden.
Heel die fotoreportage over dat Morini blok is wat mij betreft ook te nutteloos voor woorden.
Dit is het echt een loze reactie :|.
@ Boelie035: Het kan wel maar ben zelf ook geen fan van lagerschaal stralen.
@ Big B NRG: Als een proffesional team voor heel veel geld gaat testen hoe je de beste ''flow'' krijgt in een carter en ondekt dat het schuren van de carter wel nut heeft blijf je dan nogsteeds bij je mening????
als je al die 0.1 tjes bij elkaar zet krijg je wel een merkbaar hoger vermogen...
aangezien we al op aardig hoge vermogens zitten gaat het juist nu om die laatste paar tienden.
al denk ik idd ook niet dat het een tiende scheelt hoor
ik doe liever beiden en dan jou eruit branden