maar jij heb overal coment op he VST dat zijn we al wel gewend
tegenwoordig kost een std carter bijna niks. als je een compleet lege hebt ben je 50 euro ofzo kwijt.
niet iets om op te bezuinigen denk ik.
niet iets om op te bezuinigen.....? En dan vervolgens wel een 2e hands carter kopen waarvan je niet weet wat er allemaal mee is gebeurt?? Ik ga er vanuit dat je het over een 2e hands carter hebt, want een nieuwe heb je niet voor 50e. Dus spreek je jezelf nu tegen, of lijkt dat maar zo? Een nieuwe carter kost ongeveer 200 euro...het verschil tussen 6 euro vloeibaar metaal en een nieuwe carter is dus al een heel stukje groter.
Je houdt niet van devcon in het carter? Vertel me eens wat er mis mee is dan? Ik heb het in diverse carters gegoten...en ken zelf een goede tuner die het in misschien wel meer dan 100 carters heeft gegooid. Ik heb het nog nooit mis zien gaan, of gehoord dat het is losgelaten oid. Als je het goed gebruikt is het prima spul, en als je geen geldboom in je achteruin hebt staan, of een rijke oom hebt ofzo, dan is vloeibaar metaal in dit geval een prima oplossing lijkt me zo...
Als je draait nou ff met een T typt, zijn wel allemaal tevreden
niet iets om op te bezuinigen.....? En dan vervolgens wel een 2e hands carter kopen waarvan je niet weet wat er allemaal mee is gebeurt?? Ik ga er vanuit dat je het over een 2e hands carter hebt, want een nieuwe heb je niet voor 50e. Dus spreek je jezelf nu tegen, of lijkt dat maar zo? Een nieuwe carter kost ongeveer 200 euro...het verschil tussen 6 euro vloeibaar metaal en een nieuwe carter is dus al een heel stukje groter.
Je houdt niet van devcon in het carter? Vertel me eens wat er mis mee is dan? Ik heb het in diverse carters gegoten...en ken zelf een goede tuner die het in misschien wel meer dan 100 carters heeft gegooid. Ik heb het nog nooit mis zien gaan, of gehoord dat het is losgelaten oid. Als je het goed gebruikt is het prima spul, en als je geen geldboom in je achteruin hebt staan, of een rijke oom hebt ofzo, dan is vloeibaar metaal in dit geval een prima oplossing lijkt me zo...
ik heb het over een 2e hands carter ja compleet leeg. kun je toch zo zien of het nog een goede is of niet??? dan gooi je er een parelstraalbeurtje van 30 euro tegenaan hebje een vers carter die je perfect kan aanpassen op een speed. het is anders als het ding bijv voor een stage 6 cyl gehakt is. dan kun je het carter nog wel gebruiken voor een speed. maar ik vind dit een enorme beunoplossing. kdenk datje het daar tog wel mee eens bent??
ik houd niet van devcon omdat het niet nodig is ik heb vroeger dat spul ookwel gebruikt maar vind het vooral voor klanten niks omdat 'als' het los laat ik het carter opnieuw moet doen verder kun je er best leuke dingen mee doen ja.
ik had nog een vraagje omtrend het nabewerken van me carters...Met nabewerken bedoel ik het zandstralen van de binnenkant ? Dus het ruwe een beetje vlakker en cleaner stralen.
Alvast bedankt !
Greetz FeleMele :7
Of misschien horen de carterhelften niet bij elkaar, dan is de as weer niet goed gebalanceerd of sluiten de pasvlakken niet goed aan etc. Maargoed...zoals Dennis al aangaf, laten we het over tjoennennnn hebben
carterhelften passen allemaal op elkaar , ze worden allemaal op de zelfde machine gemaakt..
Weet niet of je ooit van je leven wel eens een piaggio blok in je handen hebt gehad dan??? Ik heb carters gezien waar de cilinder nieteens afsloot bij de voet omdat de carterhelften niet bij elkaar pasten, het ene carter lag gewoon 1 mm hoger dan het andere ofzo, ik heb carters gehad waar je de krukas nieteens spanningsvrij kreeg,omdat de krukas er gewoon schuin inlag. Of carters waar je het membraan niet kan monteren zonder dat je last hebt van valse lucht, en zo kan ik nog wel even doorgaan.Alle carterhelften passen inelkaar???? now way...
Ik denk dat melf het over minarelli carters heeft en die kunnen omwille van de constructie van de krukasdichtingen niet samen geboord worden dus ze moeten wel correct zijn. Persoonlijk vind ik toch dat mina op dit vlak beter is afgewerkt dan pia.